![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, jag har precis köpt en helt ny AMD X2 Dual Core-processor, en helt ny Geforce 8200a moderkort, en 585 watt Orion strömförsörjning och 2 gig i patriot spelande RAM. Jag hade allt detta installeras i går, och eftersom min dator borde ha uppgraderats, det är inte köra mitt spel. Varje gång jag försöker spela spelet får jag detta felmeddelande: Uppmärksamhet OUT OF RANGE H: 75.1KHz V: 75.0OHz Om någon kunde sprida lite ljus över situationen skulle det vara mycket uppskattat. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vad GFX kort har du, fel tyder på att det inte stöder resolutionen spelen körs på.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Power up-problem ... ingen signal .... cpu fläkt håller körs på hög hastighet ... | Whitty | General Hardware Chat | 4 | 2 januari 2008 11:52 |
| Signal över utbud, hjälp mig snälla | slipend | General Software Chat | 6 | 23 november 2007 10:06 |
| Min hi-spec st körs vissa spel långsamt även på låga inställningar | aidan2007 | PC & Console Gaming | 2 | 17 november 2007 05:52 |
| Behöver du en början av en rad PC Monitor | Thunderer | Grafikkort & Skärmar | 5 | 3 oktober 2007 22:56 |
| Prisintervall | Reuben | General Hardware Chat | 1 | 23 oktober 2006 02:33 |
| Thread Tools | |
| |