![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en Gateway 838GH og har en Intel 8295G/GV/910 GL Epress Chipset Family Integrated Video Card. Jeg har installeret driveren, der er Intel 82915G/GV/910 GL Epress Chipset Family. Problemet er, at skriften er alt for lille og kan ikke justeres. Alt er lidt fuzzy. Men jeg kunne spille spillene. Hvis jeg fjerner føreren, alt går tilbage til det normale, men jeg kan ikke spille spil. Bundkortet er Intel D915 GAG og Chipset er Intel i915GL. Hvad kunne være problemet eller endnu bedre, hvad jeg gør forkert? Tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gateway download driver release plan er 6.14.10.3889, den ene på Intel netsted er 6.14.10.4924 - du kan tjekke, hvilke du har opgraderet til. Intel ens downloades fra "Intel Graphics Media Accelerator Driver for Windows XP" link på http://www.intel.com/support/index.h...r_nav1_support
Det ombord grafik 3D kerne er i virkeligheden rettet mod rimelige resultater med Vista's Aero, er det ikke fik en masse spil potentiale. Kom tilbage, hvis Intel link er ingen brug og nogen vil vide, hvad billig kortet vil køre spillet. Mit system: Tim
|
|
| |||
| |||
| Jeg har allerede prøvet 6.14.10.3889 Jeg vil forsøge at 6.14.10.4924. Disse er kids-spil, der ikke fungerer. De bruger til at till min hardrive gik og jeg erstattet den. Siden da har jeg bare ikke kan finde den rigtige driver. Af den måde jeg kører XP. tak for din hjælp. |
|
| |||
| |||
| Du kan overveje, om det er bare dit Kontrolpanel indstillinger - det skal du højreklikke på skrivebordet, eller andet sted under Monitor og Adapter. Måske er din nuværende konfiguration har ikke fået din skærm parametre ret? Det er værd at se. |
|
| |||
| |||
| Problem løst, du havde ret, det var monitorens indstillinger var nødt til at justere pixels. Kan ikke tro jeg dindn't kontrollere, at tidligere. Tak for youe hjælp, stor pris på. |