![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on Gateway 838GH ja on Intel 8295G/GV/910 GL Epress Chipset Family Integroitu Näytönohjain. Olen asentanut kuljettaja, joka on Intel 82915G/GV/910 GL Epress Chipset Family. Ongelmana on, että fontti on aivan liian pieni, eikä sitä voi muuttaa. Kaikki on vähän epäselvä. Voisin kuitenkin pelata pelejä. Jos voin poistaa kuljettajan, kaikki palaa normaaliksi, mutta en voi pelata pelejä. Emolevyn on Intel D915 GAG ja piirisarja on Intel i915GL. Mikä voisi olla ongelma tai parempi vielä, mitä teen väärin? Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gateway ladata ajuri release taso on 6.14.10.3889, että yksi Intel sivusto on 6.14.10.4924 - voit tarkistaa, mikä käyttöjärjestelmän päivittämistä. Intel oman ladattavissa "Intel Graphics Media Accelerator Driver for Windows XP-linkin http://www.intel.com/support/index.h...r_nav1_support
Että laivalla grafiikka 3D ydin on todella suunnattu kohtuullisin suorituskykyä Vistan Aero, se ei ole saanut paljon pelaamista potentiaalia. Tulkaa takaisin, jos Intel linkin ole käyttöä ja joku tietää, mitä halpa kortti näytetään pelin. My System: Tim
|
|
| |||
| |||
| Olen jo kokeillut 6.14.10.3889 aion kokeilla 6.14.10.4924. Nämä ovat lapsille pelejä, jotka eivät toimi. Ne käyttävät asti minun hardrive meni ja korvanneet sen. Sen jälkeen olen vain voi löytää oikea ajuri. Sivumennen sanoen olen käynnissä XP. kiitos avusta. |
|
| |||
| |||
| Saatat harkita, se on vain sinun Ohjauspaneelin asetuksia - oikeus-osoita Työpöytä, jonnekin nojalla Monitor ja sovitin. Ehkä nykyinen kokoonpano ei ole saanut näyttösi parametrit oikein? On syytä tarkastella. |
|
| |||
| |||
| Ongelma ratkaistu, olit oikeassa se oli monitorin asetuksia täytyi säätää pikseliä. Ei usko dindn't tarkista, että aikaisemmin. Kiitos youe apua, greatly appreciated. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Näytönohjain RAM - kannettava tietokone näyttösovittimien imevät | elioenai | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 15. Maaliskuu 2009 14:49 |
| Haluan käyttää varastossa näyttösovittimen ja minun päivittää näyttösovittimen toget | demon102 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 2. Aug 2008 13:32 |
| Näytönohjain | blando89 | Graphics Cards & Näytöt | 11 | 1. joulukuu 2007 09:22 |
| Näyttösovitin auttaa | divindavid13 | Graphics Cards & Näytöt | 11 | 8. Lokakuu 2007 13:15 |
| Mikä näytönohjain? | ChrisInPa | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 10th Aug 2007 12:17 |
| Thread Tools | |
| |