![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een Gateway 838GH en een Intel 8295G/GV/910 GL Epress Chipset Familie geïntegreerde videokaart. Ik heb de chauffeur die Intel 82915G/GV/910 GL Epress Chipset Family. Het probleem is dat het lettertype is te klein en kan niet worden aangepast. Alles is een beetje fuzzy. Maar ik kan spelen. Als ik de chauffeur, alles gaat terug naar normaal, maar ik kan geen spelletjes spelen. Het moederbord is Intel D915 GAG en de chipset is Intel i915GL. Wat kan het probleem of beter nog wat doe ik fout? Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het Gateway downloaden driver release niveau is 6.14.10.3889, de een op de Intel-site is 6.14.10.4924 - je kan controleren waarvoor u een upgrade naar. De Intel zijn te downloaden van de Intel Graphics Media Accelerator Driver for Windows XP 'link op http://www.intel.com/support/index.h...r_nav1_support
Dat de onboard grafische 3D-core is echt gericht op redelijke prestaties met Vista's Aero, het is niet een stuk van gaming potentieel. Kom terug als de Intel koppeling niet gebruiken en iemand zal weten wat goedkope kaart loopt het spel. Mijn Systeem: Tim
|
|
| |||
| |||
| Ik heb al geprobeerd de 6.14.10.3889 Ik zal proberen het 6.14.10.4924. Dit zijn kinderen spellen die niet werken. Zij gebruiken om tot mijn hardrive ging en ik vervangen. Sindsdien ben ik gewoon niet kunnen vinden van de juiste driver. Door de manier waarop ik ben draait XP. bedankt voor je hulp. |
|
| |||
| |||
| U zou kunnen overwegen of het is gewoon uw Control Panel instellingen - de klik met de rechtermuisknop op het bureaublad, ergens onder Monitor en adapter. Misschien is uw huidige configuratie heeft niet uw monitor parameters gelijk? Het is de moeite waard kijken. |
|
| |||
| |||
| Probleem opgelost, je had gelijk het was de monitor-instellingen moesten aanpassen van de pixels. Kan niet geloven dat ik dindn't controleren of eerder. Bedankt voor youe helpen, zeer gewaardeerd. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Video Card RAM - laptop videokaarten zuigen | elioenai | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 15 mrt 2009 14:49 |
| Ik wil mijn voorraad videokaart en mijn upgrade videokaart toget | demon102 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | De 2 augustus 2008 13:32 |
| Videokaart | blando89 | Grafische Kaarten & Monitors | 11 | 1 Dec 2007 09:22 |
| Videokaart helpen | divindavid13 | Grafische Kaarten & Monitors | 11 | 8 okt 2007 13:15 |
| Welke videokaart? | ChrisInPa | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 10 aug 2007 12:17 |
| Thread Tools | |
| |