![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har en Gateway 838GH och har en Intel 8295G/GV/910 GL Epress Chipset Family integrerade grafikkortet. Jag har installerat drivrutinen som Intel 82915G/GV/910 GL Epress Chipset Family. Problemet är att typsnittet är alldeles för liten och kan inte justeras. Allt är lite otydlig. Men jag skulle kunna spela spelen. Om jag bort föraren, allt går tillbaka till det normala men jag kan inte spela spel. Moderkortet är Intel D915 GAG och chipset är Intel i915GL. Vad kan vara problemet eller bättre än vad gör jag för fel? Tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Porten hämta drivrutinen release är 6.14.10.3889, ena på Intels webbplats 6.14.10.4924 - du kan kontrollera vilka du har uppgraderat till. Intel en s nedladdningsbara från "Intel Graphics Media Accelerator Driver for Windows XP"-länk på http://www.intel.com/support/index.h...r_nav1_support
Det ombord grafik 3D kärnverksamhet är egentligen syftar till rimliga prestanda med Vistas Aero är det inte blev mycket spel potential. Kom tillbaka om Intel länk ingen användning och någon kommer att veta vad billiga kort kommer att köra spelet. Mitt System: Tim
|
|
| |||
| |||
| Jag har redan provat 6.14.10.3889 Jag ska prova 6.14.10.4924. Dessa är barn spel som inte fungerar. De används för att odla min hardrive gick och jag ersatte den. Sedan dess har jag bara inte kan hitta rätt drivrutin. Genom att jag kör XP. tack för din hjälp. |
|
| |||
| |||
| Du skulle kanske överväga om det är bara din Kontrollpanelen inställningar - den högerklicka på skrivbordet, någonstans under Monitor och adapter. Kanske din nuvarande konfiguration har inte fått din bildskärm parametrar rätt? Det är värt att leta. |
|
| |||
| |||
| Problemet löst, du hade rätt det var att kontrollera inställningarna var tvungen att justera pixlar. Kan inte fatta att jag dindn't kontrollera att tidigare. Tack för youe hjälp, mycket uppskattat. |