![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een 17 "Gateway monitor. Model Number: FPD1830 .. Het is slechts 4 jaar oud. In de afgelopen maanden, toen heb ik de computer op mijn scherm zou knipperen snel en ik zou moeten blijven draaien van de monitor aan en uit totdat het scherm zou eindelijk verblijf gestaag. Nu ... het scherm wordt alleen ingeschakeld voor een fractie van een seconde en ga zwart. Is er een manier om dit oplossen? Of is het troep? Het is niet aan het snoer .. Ik vond het snoer van mijn toren en een stop het in mijn monitor, nog steeds hetzelfde.Bedankt, Amanda |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hoi Amanda. Eerlijk, ik denk dat het nieuwe toezicht tijd. Ik denk dat het gehad. Op de kop al, tft schermen zijn tegenwoordig zeer goedkoop, met name de verhouding 4:3 ras, aangezien meer en meer breedbeeld modellen steeds mainstream. Neem een kijkje op Acer's assortiment. Zij hebben een model 1916, 19 "4:3-verhouding. Zeer kosteneffectief met goed contrast en helderheid. Excuses dat ik niet kon geven u beter nieuws.
|
| |||
| |||
| Dat is heel triest voor mij. Ik heb nog een monitor, is het een 15 "... I just didn't want to go down 2 inch ... Ik kan niet geloven dat een monitor kan gaan, alleen na een paar jaar. Ik heb de 15" langer te .. blah. Bedankt voor uw antwoord! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Gateway 2750 laptop scherm zwart ging ... | mikenbec | Laptops, Mobiles & PDA's | 0 | 11 jun 2009 21:23 |
| Zwart scherm Goes | katiecoos | Laptops, Mobiles & PDA's | 5 | 15 jun 2008 07:49 |
| Zwart scherm bij opstarten | treman07 | Windows besturingssystemen | 18 | 18 mei 2008 15:58 |
| Zwart scherm opstarten | MightyKing | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 18 mei 2008 13:56 |
| Nieuw te bouwen, zwart scherm. | tmockingbird | Algemeen Hardware Chat | 8 | 25 apr 2008 10:02 |
| Thread Tools | |
| |