![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har en 17 "Gateway bildskärm. Modellnummer: FPD1830 .. Det är bara 4 år. Under de senaste månaderna, när jag vände datorn, min skärm skulle blinka snabbt och jag måste hålla vrida skärmen på och stänga tills skärmen skulle slutligen stanna stadigt. Nu ... skärmen kommer bara att slå på en delad andra och sedan svart. Finns det något sätt att åtgärda detta? Eller är det skräp? Det är inte i sladden .. Jag tog i sladden från mitt torn och pluggas det till min bildskärm, fortfarande detsamma.Tack, Amanda |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej Amanda. Uppriktigt sagt tror jag att det är nytt och monitorn temne. Jag tror det hade det. På uppåtsidan dock tft-skärmar är mycket billigt nuförtiden, särskilt 4:3 ratio sort som fler och fler widescreen modeller blir mainstream. Ta en titt på Acer's sortiment. De gör en modell 1916, 19 "4:3-förhållande. Mycket kostnadseffektivt med bra kontrast och ljusstyrka. Ursäkta att jag inte kunde ge dig bättre nyheter.
|
| |||
| |||
| Det är ganska tråkigt för mig. Jag har en annan kontroll, det är en 15 "... Jag ville inte gå ner 2 inches ... Jag kan inte fatta att en bildskärm kan gå ut, bara efter några år. Jag har haft 15" längre för .. bla. Tack för ditt svar! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Gateway 2750 laptop skärmen var svart ... | mikenbec | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 0 | 11 juni 2009 21:23 |
| Screen Goes Black | katiecoos | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 5 | 15 juni 2008 07:49 |
| Svart skärm vid start | treman07 | Windows-operativsystem | 18 | 18 maj 2008 15:58 |
| Svart skärm start | MightyKing | General Software Chat | 2 | 18 maj 2008 13:56 |
| Nya bygga, svart skärm. | tmockingbird | General Hardware Chat | 8 | 25 april 2008 10:02 |
| Thread Tools | |
| |