![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, ik onlangs kocht een geforce 6200 agp en geïnstalleerd in mijn msi-v klasse mobo, na eventualy krijgen zij aan het werk is onlangs begonnen met het spelen op, wanneer stationair het scherm zal occasionaly zwart en dan weer op, wanneer het spelen van games (front 2, Battlefield 2, Call of Duty), zal de computer vast en soms automatisch opnieuw opstarten, wanneer windows laadt hij vertelt me het systeem is hersteld van een kritieke fout en foutrapportage vertelt mij dat de grafische kaart meer reageert. help ps. Ik heb de nieuwste stuurprogramma's zijn geïnstalleerd XP SP2 Celeron D 2.6ghz 512MB RAM msi-v klasse mobo GeForce 6200 |
|
| |||
| |||
| Hmmm ... Het klinkt als de kaart is dan verwarming, als u de computer opnieuw opstart is het meestal "bsod'ing" Het zou helpen als je zou kunnen krijgen op de STOP foutcode. Om dit te doen, gaat u naar Control Panel>> systeem>> klik op het tabblad Geavanceerd>> klik op instellingen voor het opstarten en het herstel, vervolgens het vinkje die zegt automatisch opnieuw opstarten. Het kan u zien dat de BSOD en krijg de foutcode. Probeer ook reaseating de kaart kijken of dat helpt. |
|
| |||
| |||
| ok, ive gehandicapten de automatische herstart optie, ive geweest runing de computer met de zijkant panelen uit en zijn het controleren van de temperatuur van de stock koeling, bij het afspelen van games die u cant touch ervan, dat heet, is dat whats waardoor de stroomuitval? alle ideeën op een aftermarket koeling systeem? |
|
| |||
| |||
| Als de GPU koeling te warm is aan te raken dan ja, dat zal zeer waarschijnlijk de oorzaak van de stroomuitval en opnieuw opgestart. Als voor het koelsysteem im niet zo zeker van, want als de kaart doesnt komen met een koelplaat het shouldnt nodig. Maar zoals ik al zei im not sure. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PSU?
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Grote problemen met mijn Geforce 7300LE grafische kaart | De Revolver | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 18 mrt 2009 11:26 |
| 7600GT + 6200 = Beter of conflict? | anthonyla65 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 16 Jan 2009 16:15 |
| Is mijn 6200 Blown? | anthonyla65 | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 15 Jan 2009 15:55 |
| Novatech GeForce 6200 256MB 8xAGP | Carl | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 3rd Oct 2008 12:54 |
| Nvidia GeForce 6200 LE | Wutz | Grafische Kaarten & Monitors | 15 | 26 okt 2007 02:09 |
| Thread Tools | |
| |