![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg nylig kjøpte en GeForce 6200 AGP og installert på min msi v klassen mobo etter eventualy får den til å fungere har nylig begynt å spille opp, når tomgangskjøring vil skjermen occasionaly gå svart og deretter komme tilbake igjen, når du spiller spill (forside 2, slagmarken 2, Call of Duty) vil datamaskinen låses opp og noen ganger automaticaly starter når Windows laster det forteller meg at systemet har fikset en kritisk feil og feilrapportering sier at grafikkortet sluttet å svare. behage hjelpe ps. Jeg har de nyeste driverne installert XP SP2 2.6ghz Celeron D 512MB RAM msi v klasse mobo GeForce 6200 |
|
| |||
| |||
| Hmmm ... Det høres ut som kortet over oppvarming, hvis du datamaskinen er startet er det vanligvis "bsod'ing", ville det hjelpe om du kunne få STOP feilkode. For å gjøre dette, gå til Kontrollpanel>> system>> Klikk fanen Avansert>> klikk for Oppstart og gjenoppretting, og deretter fjerner du merket i boksen som sier starte automatisk. Den vil du kunne se BSOD og får feilkode. Også prøve reaseating kortet se om det hjelper. |
|
| |||
| |||
| ok, Ive deaktivert automatisk starte alternativet, Ive blitt runing datamaskinen med siden pannels av og har vært sjekke temp på lager heatsink, når du spiller spill du skrånende touch den, dens at varmt, er at hva som forårsaker blackouts? noen ideer om en ettermarkedet kjølesystem? |
|
| |||
| |||
| Hvis GPU heatsink er for varmt å røre så ja som vil mest sannsynlig være forårsaket blackouts og nytt. Som for kjøleanlegget im ikke så sikker, fordi hvis det ikke kommer en heatsink det burde ikke trenger den. Men som jeg sa im ikke sikker. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PSU?
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Store problemer med mine Geforce 7300LE Grafikkort | Den revolver | Kabinetter & Skjermer | 2 | 18 mars 2009 11:26 |
| 7600GT + 6200 = bedre eller konflikten? | anthonyla65 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 16 januar 2009 16:15 |
| Er min 6200 Blown? | anthonyla65 | Kabinetter & Skjermer | 4 | 15 januar 2009 15:55 |
| Novatech GeForce 6200 256MB 8xAGP | Carl | Kabinetter & Skjermer | 3 | 3 okt 2008 12:54 |
| NVIDIA GeForce 6200 LE | Wutz | Kabinetter & Skjermer | 15 | 26 oktober 2007 02:09 |
| Thread Tools | |
| |