![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag har nyligen köpt ett GeForce 6200 AGP och installerat i min msi mot klass mobo, efter eventualy få det att fungera har nyligen börjat spela upp när tomgångsperioden skärmen kommer occasionaly gå svart och sedan komma tillbaka på, när du spelar spel (battlefront 2, Battlefield 2, Call of Duty) datorn kommer att låsa upp och ibland automatiskt startar när windows laddas det säger Datorn har återställts efter ett kritiskt fel och felrapportering säger att grafikkortet slutat svara. vänligen hjälp ps. Jag har de senaste drivrutinerna installerade XP SP2 2.6ghz Celeron D 512MB RAM msi mot klass mobo GeForce 6200 |
|
| |||
| |||
| Hmmm ... Det låter som kortet under uppvärmning, om du datorn startas är det ofta "bsod'ing" Det skulle hjälpa om du kunde få stoppfel kod. För att göra detta, gå till Kontrollpanelen>> System>> Klicka på fliken Avancerat>> klicka på inställningarna för Start och återställning och sedan avmarkera rutan som säger automatiskt starta om. Det kommer du att kunna se BSOD och få felkoden. Försök också reaseating kortet se om det hjälper. |
|
| |||
| |||
| ok, ive funktionshindrade automatiskt starta alternativ, ive blitt runing datorn med den sida pannels start och har kontroll temp av beståndet heatsink, vid spel du cant touch och dess att heta, är att vad som orsakar strömavbrott? några idéer om en eftermarknad kylsystem? |
|
| |||
| |||
| Om GPU heatsink är för varm att beröra så ja det kommer sannolikt att orsaka strömavbrott och startar om. Som till kylsystem im inte så säker, för om kortet doesnt komma med en heatsink det borde inte behöva en. Men som sagt im osäker. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nätagg?
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Stora problem med mitt Geforce 7300LE grafikkort | Den Revolver | Grafikkort & Skärmar | 2 | 18 mars 2009 11:26 |
| 7600GT + 6200 = Bättre eller konflikt? | anthonyla65 | Grafikkort & Skärmar | 3 | 16 januari 2009 16:15 |
| Är min 6200 Blown? | anthonyla65 | Grafikkort & Skärmar | 4 | 15 januari 2009 15:55 |
| Novatech GeForce 6200 256MB 8xAGP | Carl | Grafikkort & Skärmar | 3 | 3 oktober 2008 12:54 |
| Nvidia GeForce 6200 LE | Wutz | Grafikkort & Skärmar | 15 | 26 oktober 2007 02:09 |
| Thread Tools | |
| |