![]() |
|
| |||
| |||
| Mit kort er blevet indefrysning i Age of Conan. Dens ikke overophedning CUS det går ned ved 52 grader Celsius. Jeg er ikke sikker på, hvad problemet er, men jeg cant spille længere end 30 minutter. Hvis nogen ved, hvad det kunne lade mig vide PSU 400W AMD 3700 + 3 GB RAM |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er du kører den nyeste grafikkort drivere ...
| |||
| |||
| Jeg kører de nyeste drivere. Ingen patch til rådighed. Det styrtede ned på World of Warcraft efter 2 timer i forhold til alder Conan (gætte, fordi det tager mere for at køre AOC). Jeg ville synes, at dette er en overopvarmes spørgsmål, men det cant være så mit kort isnt kører varm. Im så forvirret lol |
|
| |||
| |||
| Rengøres alle støv og lort fra din CPU fan? |
|
| |||
| |||
| First off, tak for det hurtige svar:) jeg ser en masse støv på min køleprofil. skal jeg fjerne fan at rengøre, eller købe en af disse luft støveklude? |
|
| |||
| |||
| Sikker, skal du fjerne den og rense den med en lille børste. Få det rent, og sørg for, at den er korrekt monteret tilbage på, hvis det ikke du vil kokken CPU'en i sekunder. |
|
| |||
| |||
| Ooooh lyder sjovt lol. Jeg vil forsøge at når jeg kommer hjem. Sætter pris på dine idéer Dave. Rekvisitter til dig! |
|
| |||
| |||
| Du er velkommen! |