![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Oma kortti on jäädytetään Age of Conan. Sen ei ylikuumenemisen asiakkai se kaatuu 52 astetta. En ole varma, mikä ongelma on, mutta i cant olla pidempi kuin 30 min. Jos joku tietää, mitä se voisi olla minulle PSU 400W AMD 3700 + 3gb ram |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oletko käytätkö uusinta näytönohjaimen ajurit ...
| |||
| |||
| Olen jo uusimmat ajurit. N: o korjaustiedosto saatavilla. Se kaatui ja World of Warcraft 2 tunnin kuluttua verrattuna iän Conan (vierasta koska se vie enemmän aikavälillä AOC). Haluan, että tämä on ylikuumentaa asia, mutta se kallistus olla äänestyskorttini isnt juokseva lämmin. Im niin sekava lol |
|
| |||
| |||
| Puhdistaa kaikki pöly ja paska pois CPU fan? |
|
| |||
| |||
| Aivan aluksi, kiitos nopeasti vastauksia:) Näen paljon pölyä minun jäähdytyselementti. minun tulisi poistaa tuuletin puhdistaa, tai ostaa yksi niistä ilman dusters? |
|
| |||
| |||
| Varma, poista se ja puhdista se, jolla on pieni harjalla. Get it putipuhdas ja varmista, että se on oikein asennettu takaisin, jos se ei ole sinun kokki suoritintehon sekunteina. |
|
| |||
| |||
| Ooooh kuulostaa hauskaa lol. Aion yrittää, että kun pääsen kotiin. Arvostaa ideasi Dave. Props teille! |
|
| |||
| |||
| Olet tervetullut! |