![]() |
|
| |||
| |||
| Mijn kaart is bevriezing in Age of Conan. Het is niet oververhitting klanten het crasht op 52 graden Celsius. Ik ben er niet zeker van wat het probleem is, maar i cant spel langer dan 30 minuten. Als iemand weet wat het zou kunnen zijn laat het me weten PSU 400W AMD 3700 + 3 Gb RAM |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bent u de nieuwste grafische kaart drivers ...
| |||
| |||
| Ik ben de nieuwste stuurprogramma's. Geen patch beschikbaar. Het stortte neer op World of Warcraft na 2 uur in vergelijking met Age of Conan (gissen, omdat het meer te lopen AOC). Ik denk dat dit een oververhit probleem, maar het huicheltaal worden als mijn kaart isnt stromend warm. Im zo verward lol |
|
| |||
| |||
| Opgeschoond alle stof en onzin van je CPU-fan? |
|
| |||
| |||
| Ten eerste, bedankt voor de snelle antwoorden:) Ik zie een hoop stof op mijn koellichaam. moet ik de ventilator te reinigen, of koop een van die lucht dweilen? |
|
| |||
| |||
| Tuurlijk, verwijder het en maak het dan schoon met een kleine borstel. Get it vlekkeloos en zorg ervoor dat het goed wordt uitgerust weer op, als het je niet zal koken de CPU in seconden. |
|
| |||
| |||
| OOOOH klinkt leuk lol. Ik zal proberen dat als ik thuis ben. Stellen uw ideeën Dave. Props voor u! |
|
| |||
| |||
| U bent van harte welkom! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Help! My New Computer Houdt Bevriezen! | cheesepuff | Algemeen Hardware Chat | 9 | 27 apr 2009 08:56 |
| 7600GT + 6200 = Beter of conflict? | anthonyla65 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 16 Jan 2009 16:15 |
| MSI Geforce N9600GSO | Xeon | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 30 aug 2008 14:28 |
| 7600GT Vragen, 200C GPU op Speed Fan | anthonyla65 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 28 aug 2008 16:28 |
| WMP is bevriezing up. | Warrenisit | Multimedia & Codecs | 2 | 21 Jan 2008 12:46 |
| Thread Tools | |
| |