![]() |
|
| |||
| |||
| Kortet mitt er iskaldt i Age of Conan. Det er ikke overoppheting CUS den krasjer på 52 grader Celsius. Jeg er ikke sikker på hva problemet er, men jeg skrånende spille lenger enn 30 minutter. Hvis noen vet hva den kunne gi meg beskjed PSU 400W AMD 3700 + 3 GB RAM |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er du kjører den nyeste skjermkort drivere ...
| |||
| |||
| Jeg kjører de nyeste driverne. No patch tilgjengelig. Det krasjet i World of Warcraft etter 2 timer i forhold til alder Conan (gjette fordi det tar mer å kjøre AOC). Jeg vil tro dette er en overopphetet problemet, men det skrånende være så kortet mitt isnt kjører varm. Im så forvirret lol |
|
| |||
| |||
| Rengjort alt støv og dritt fra CPU-vifte? |
|
| |||
| |||
| First off, takk for den raske svar:) Jeg ser mye støv på min kjølefinne. bør jeg fjerne fan å rengjøre, eller kjøpe en av disse luft dusters? |
|
| |||
| |||
| Sure, fjerne den og rense den med en liten pensel. Få det skinnende rent, og sørg for at den er riktig montert på igjen, hvis det ikke vil du koker CPU i sekunder. |
|
| |||
| |||
| Ooooh lyder morsom lol. Jeg skal prøve det når jeg kommer hjem. Setter pris på dine ideer Dave. Props til deg! |
|
| |||
| |||
| Du er velkommen! |