![]() |
|
| |||
| |||
| Mitt kort har frysning i Age of Conan. Dess inte överhettning kunder det kraschar vid 52 grader Celsius. Jag är inte säker på vad problemet är men jag skränande spela längre än 30 minuter. Om någon vet vad det skulle kunna tala om det för mig PSU 400W AMD 3700 + 3Gb RAM |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Är du kör den senaste grafikkort förare ...
| |||
| |||
| Jag använder de senaste drivrutinerna. Ingen patch tillgänglig. Det kraschade på världen av Warcraft efter 2 timmar i förhållande till ålder Conan (gissa eftersom det tar mer att köra AOC). Jag tror att detta är en överhettas fråga, men det rälsförhöjning vara så mitt kort isnt rinnande varmt. Im så förvirrad lol |
|
| |||
| |||
| Rengjorda allt damm och skit från din CPU-fläkt? |
|
| |||
| |||
| Först och främst, tack för det snabba svar:) Jag ser en hel del damm på min kylfläns. bör jag ta bort fläkten att rengöra, eller köpa en av dessa luft dammhanddukar? |
|
| |||
| |||
| Visst, ta bort den och rengör den med en liten borste. Get it fläckfria och se till att den är korrekt monterad igen, om det inte är du kock processorn i sekunder. |
|
| |||
| |||
| Ooooh låter kul lol. Jag ska försöka att när jag kommer hem. Uppskattar dina idéer Dave. Props till dig! |
|
| |||
| |||
| You're welcome! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hjälp! Min nya dator Håller Freezing! | cheesepuff | General Hardware Chat | 9 | 27 april 2009 08:56 |
| 7600GT + 6200 = Bättre eller konflikt? | anthonyla65 | Grafikkort & Skärmar | 3 | 16 januari 2009 16:15 |
| MSI Geforce N9600GSO | Xeon | Grafikkort & Skärmar | 2 | 30 august 2008 14:28 |
| 7600GT Frågor, 200C GPU på Speed Fan | anthonyla65 | Grafikkort & Skärmar | 3 | 28 august 2008 16:28 |
| WMP är frysning upp. | Warrenisit | Multimedia & Codecs | 2 | 21 januari 2008 12:46 |
| Thread Tools | |
| |