![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg ønsker at opdatere mit nuværende grafikkort - GeForce 8500 GT til GeForce 9800 GT, men min nuværende kortet bruger DDR2-hukommelse, mens 9800 bruger GDDR3 hukommelse. Jeg er nu klar over, at der ikke er nogen sammenhæng mellem GDDR og DDR-hukommelse, men min computer tager DDR2 RAM og nogle grafikkort bruger DDR3, er dette et problem? Også kan man anbefale som kort model, og hvor det er tilgængeligt billige (i pund). Jeg har en Foxconn N15235 bundkortet, hvis det hjælper. Også, hvis du føler noget andet kort i samme prisklasse ville være bedre for mig venligst stat. Jeg er endnu ikke til at se helt på ATI rækkevidde. Tak. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Der er ingen problemer, hvis GPU har forskellige hukommelse fra CPU / bundkort som hver bruger deres egne og ikke-mix, ville have et bedre indtryk af kortet til dig, hvis du kunne give os din pris, du vil bruge
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ATI har lav mellemtoneenheder låst op. Selv et 4830, som er deres budget kortet ville slå det, og er billigt også. I 4850 er det bedste pris / ydelse lige nu skønt. Den 9800GT er bare et nVidia opkog af en ældre kort, da de ikke har noget at konkurrere med ATI på lige nu: deres GTX dør er alt for store til at skrumpe ned for budgettet marked. ATI bygget deres R700 op fra bunden, så det er meget skalerbare.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|