vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

GeForce 9800gt Info Needed - Mitä muut kortit olisi hyvä minulle?

Reply

Thread Tools
Old 16 maaliskuu 2009, 11:49
Uusi Jäsen

Default GeForce 9800gt Info Needed - Mitä muut kortit olisi hyvä minulle?

Hei,

Olen haluavat päivittää nykyinen näytönohjain - GeForce 8500 GT, että GeForce 9800 GT, mutta nykyisen kortin käyttää DDR2-muistia, kun taas 9800 käyttää GDDR3 muistia. Olen nyt tietoinen, että ei ole olemassa korrelaatio GDDR ja DDR-muistia, mutta minun tietokone vie DDR2 RAM-muistia ja joitakin grafiikkasovitinta käyttää DDR3, on tämä kysymys? Lisäksi kukaan voi suositella joka kortin malli ja jos se on saatavilla halpoja (puntina). Minulla on Foxconn N15235 emolevyn, jos se auttaa.

Myös, jos sinusta tuntuu, muita kortteja samaan hintaan hakasulku olisi parempi minulle ilmoittakaa. En ole vielä tarkastella kokonaan ATI valikoima.

Kiitos.
Old 16 maaliskuu 2009, 13:38
Rahoittajien ryhmän

Ei ole olemassa asioita, jos GPU on erilaiset muisti suoritintehon / Emolevy sillä jokainen käyttää omia eivätkä yhdistelmä,
olisi parempi käsitys kortin jos voisitte antaa meille oma hinta, jonka haluat viettää

Tietokone kerran lyödä minua shakki
Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily.

My System: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 O / C
Emolevy:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-muisti:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts O / C
Äänikortti:
luova SoundBlaster 4
Kiintolevy (t):
1x 80 gb 2x 250GB
Optinen asema (t):
1x Sony DVD-RAM-asema 1xphillips dv
Asia / PSU:
700w moduler PSU
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
Monitor (t):
22in laajakuva
Operating System (s):
XP Pro
Old 16 maaliskuu 2009, 19:58
Rahoittajien ryhmän

ATI on vähän Midrange avaamista. Jopa 4830, joka on niiden talousarvioon kortti vetää, ja se on halpa, niin kuin hyvin. Että 4850 on paras hinta / suorituskyky nyt kuitenkin. The 9800GT on vain nVidia toistaminen on vanhempi kortti, koska ne ei ole mitään kilpailla ATI oikealla nyt: niiden GTX Arpa on aivan liian suuri pienenee huomattavasti talousarvioon markkinoilla. ATI rakennettu niiden R700 ruohonjuuritasolta lähtien, joten se on erittäin skaalautuva.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.