![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Olen haluavat päivittää nykyinen näytönohjain - GeForce 8500 GT, että GeForce 9800 GT, mutta nykyisen kortin käyttää DDR2-muistia, kun taas 9800 käyttää GDDR3 muistia. Olen nyt tietoinen, että ei ole olemassa korrelaatio GDDR ja DDR-muistia, mutta minun tietokone vie DDR2 RAM-muistia ja joitakin grafiikkasovitinta käyttää DDR3, on tämä kysymys? Lisäksi kukaan voi suositella joka kortin malli ja jos se on saatavilla halpoja (puntina). Minulla on Foxconn N15235 emolevyn, jos se auttaa. Myös, jos sinusta tuntuu, muita kortteja samaan hintaan hakasulku olisi parempi minulle ilmoittakaa. En ole vielä tarkastella kokonaan ATI valikoima. Kiitos. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ei ole olemassa asioita, jos GPU on erilaiset muisti suoritintehon / Emolevy sillä jokainen käyttää omia eivätkä yhdistelmä, olisi parempi käsitys kortin jos voisitte antaa meille oma hinta, jonka haluat viettää
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ATI on vähän Midrange avaamista. Jopa 4830, joka on niiden talousarvioon kortti vetää, ja se on halpa, niin kuin hyvin. Että 4850 on paras hinta / suorituskyky nyt kuitenkin. The 9800GT on vain nVidia toistaminen on vanhempi kortti, koska ne ei ole mitään kilpailla ATI oikealla nyt: niiden GTX Arpa on aivan liian suuri pienenee huomattavasti talousarvioon markkinoilla. ATI rakennettu niiden R700 ruohonjuuritasolta lähtien, joten se on erittäin skaalautuva.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|