![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi, Ik wil mijn huidige grafische kaart - GeForce 8500 GT tot de GeForce 9800 GT, maar mijn huidige kaart maakt gebruik van DDR2-geheugen terwijl de 9800 gebruikt GDDR3-geheugen. Ik ben er nu van bewust dat er geen correlatie tussen GDDR en DDR-geheugen, maar mijn computer duurt DDR2 RAM-geheugen en een aantal grafische kaarten gebruiken DDR3, is dit een probleem? Ook kan iedereen raden welke kaart model en waar het beschikbaar is goedkoop (in ponden). Ik heb een Foxconn N15235 moederbord als dit helpt. Ook als je je voelt alle andere kaarten in dezelfde prijsklasse zou beter voor me alstublieft staat. Ik ben nog te kijken volledig op de ATI-gamma. Bedankt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er zijn geen problemen als de GPU heeft verschillende geheugen van de cpu / moederbord als elk gebruik van hun eigen en niet-mix, zou een beter idee van de kaart voor u als u ons uw prijs die u wilt uitgeven
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ATI heeft de low-midrange opgesloten. Zelfs een 4830 die hun budget kaart zou verslaan, en goedkoop ook. De 4850 is de beste prijs / prestatie nu al is. De 9800GT is gewoon een nVidia rehash van een oudere kaart als ze niets te concurreren met ATI op dit moment: de GTX die is veel te groot om te krimpen voor de begroting markt. ATI gebouwd hun R700 van de bottom-up, dus het is zeer schaalbaar.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| BFG GeForce 9800GT OC - Foto Messed Up Compleet! | Crofalcon | Grafische Kaarten & Monitors | 7 | 28 september 2009 17:31 |
| Geen signaal en 8beeps van 2 x 9800gt SLI-kaarten | Juggernaut | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 27 mei 2009 16:42 |
| Dial Up op Pay Telefoons, Info nodig. | pest79456 | Netwerken, modems & VoIP | 13 | 13 apr 2009 11:13 |
| Info nodig! Software Supply Chain! | warwickphil | Algemene programmatuurnoot Chat | 5 | De 7 april 2009 11:28 |
| Graphics Card info nodig voor oudere pc | daveefarr | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 27 Jan 2008 18:55 |
| Thread Tools | |
| |