![]() |
|
|
|||
|
|||
|
normal skærm er fine kun video afspille og spil påvirket. har mit grafikkort døde? faktisk ikke mine, men mine stepmothers
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hvad skærmkort er det, løber du de nyeste drivere?
|
|||
|
|||
|
dont kende kortet førerne er fine, og det spillede video indtil sidste uge
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Kunne PSU såvel.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Mit system: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
godt, hvis dens integrerede grafik så jeg dont tror sine den PSU ... måske bør du scanne din computer for virus, og hvad videoer du forsøger at køre? min gamle Windows 98 PC, P2 266mhz, 64MB RAM og 2 MB grafikkort håndteres VCD's bøde men åbenbart jeg dont bruge det længere ...
|
|
|
|||
|
|||
|
OP hedder det en grafik "kort", og det fungerede fint før, så det er naturligvis ikke et spørgsmål om effektivitet.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
|
|
|
|||
|
|||
|
den comp er en gammel en, så vidt jeg ved, og den film er bare torrented tv-shows og film. installeret VLC og klite bare, at det var ikke wmp blive arsey. og det var ikke. ret sikker på, at det er ikke en virus. anyway im gonna bestille en billig grapics kort og nogle bedre ram og håbe på det bedste. the've havde så mange problemer med det.
|