![]() |
|
| |||
| |||
| normale display is prima alleen video afspelen en games beïnvloed. heeft mijn grafische kaart is overleden? eigenlijk niet van mij, maar mijn stepmothers |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Welke videokaart is er, ben je de nieuwste drivers?
| |||
| |||
| dont weet dat de kaart de drivers zijn prima en het speelde video, tot vorige week |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kunnen worden PSU ook.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| en indien de geïntegreerde grafische vervolgens I dont think its the PSU ... misschien moet je scant uw computer op virussen en wat video's die u probeert te draaien? mijn oude windows 98 pc, P2 266mhz, 64MB RAM en 2 MB grafische kaart behandeld vcd's goed, maar uiteraard I dont gebruiken meer ... |
|
| |||
| |||
| OP Staten is het een grafische "kaart" en het werkte prima voor, dus het is natuurlijk niet een kwestie van prestaties.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| het verplicht is een oude Voor zover ik weet, en de films zijn gewoon torrented tv shows en films. geïnstalleerd vlc en klite alleen om ervoor te zorgen dat hij wasnt WMP wordt arsey. en het wasnt. vrij zeker van zijn niet een virus. anyway im gonna Om een goedkope grapics kaart en sommige betere ram en het beste van hopen. the've hadden zo veel problemen mee gehad. |