![]() |
|
| |||
| |||
| normal visning er fine bare video spiller og spill påvirket. har min grafikkortet døde? faktisk ikke min, men mine stepmothers |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvilke skjermkort er det, er du kjører den nyeste driverne?
| |||
| |||
| dont vite kortet driverne er fine og det spilles videoen inntil forrige uke |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kunne PSU også.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| godt hvis integrert grafikk da jeg dont overveie dens det PSU ... Kanskje bør du skanne datamaskinen din for virus og hvilke videoer du prøver å kjøre? min gamle Windows 98 PC, P2 266mhz, 64MB RAM og 2 MB grafikkort håndtert VCD er greit, men åpenbart jeg ikke bruke det lenger ... |
|
| |||
| |||
| OP stater er det en grafikk "kort" og det ble jobbet bra før, så det er åpenbart ikke et spørsmål om ytelse.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| det komp er en gammel en Så vidt jeg vet, og filmene er bare torrented tv-programmer og filmer. installert VLC og klite bare å sørge for at det var ikke wmp som arsey. og det var ikke. ganske sikker på at det er ikke et virus. anyway im gonna bestille billige grapics kort og litt bedre ram og håpe på det beste. the've hadde så mange problemer med det. |