![]() |
|
| |||
| |||
| normala displayen är bra både ljud och spela upp och spel påverkas. har mitt grafikkort dött? faktiskt inte min utan min stepmothers |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vilka grafikkort är det, ska du köra de senaste drivrutinerna?
| |||
| |||
| vet kortets drivrutiner är bra och det spelas video fram till förra veckan |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan vara PSU också.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| bra om den integrerade grafiken jag dont tänka dess den PSU ... Kanske bör du skanna din dator efter virus och vilka videor du försöker köra? min gamla windows 98 dator, P2 266mhz, 64MB RAM och 2 MB grafikkort hanteras VCD fina men naturligtvis jag dont använda det längre ... |
|
| |||
| |||
| OP sägs det är ett grafik kort och det fungerar bra innan, så det är uppenbarligen inte en fråga om prestanda.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| |||
| |||
| den oblig är en gammal en, så vitt jag vet och filmer är bara torrented teveprogram och filmer. installerat vlc och klite bara att det wasnt wmp är arsey. och det wasnt. ganska säker på att inte ett virus. anyway im gonna för en billig grapics kort och några bättre RAM och hoppas på det bästa. the've hade så många problem med det. |