![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg kan få et nytt grafikkort til jul, og jeg vil vite hva jeg kan kjøre. Budsjettet er rundt AUD $ 200, og trolig komme fra en butikk, fordi det er en i nærheten som selger noen ting ganske billig. Første til å spørre er trolig om min PSU er god nok ... Vel jeg vet ikke, men det er hva det står på klistremerket på PSU. Code: AC Input: 200V-240V 5Hz 4A DC Output: 3,3 V +5 V +12 V-5 V-12V 5 VSB 33A 28A 24A 0,5 A 1.0A 2.5A Total effekt 500W. BTW: merkenavnet er Amaroo ... Googlingen fant ingenting, så jeg tror det er et generisk merke, ellers ville det bli lettere å finne spesifikasjoner.
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| få en ny strømforsyning å legge noe i det er risikabelt ikke på grunn av forsterkerne, men på grunn av merkevaren
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hmm ... Ok, men jeg har ikke fått noen problemer som PSU er på feil og jeg har hatt maskinen i nesten et år. Hva ville være en god PSU til å kjøpe noe som kunne håndtere nye grafikkort i disse dager? edit: Jeg husker jeg leser et sted at det er PCI-E 16x 1.0 og PCI-E 16x 2.0. Har det noe å si om mitt hovedkort er 1,0 og det er 2,0? eller hvis mitt hovedkort er 2,0 og det er 1,0?
|
| |||
| |||
| 1. alt er laget av eller selges under Seasonic, Corsair, PC P & C bruke dem som OEM 2. nei, har ingen betydning
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Ok, jeg skal se når jeg får tid.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| New Graphics Card - Gjeldende Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Kabinetter & Skjermer | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Grafikkort | jimbo84 | Kabinetter & Skjermer | 4 | 29 oktober 2008 08:44 |
| Hjelp med Grafikkort ..... | CrazyAce | Kabinetter & Skjermer | 1 | 10 desember 2007 00:33 |
| RIP grafikkort | pete21 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 11 nov 2007 16:31 |
| Nye grafikkort hjelp | MaxWilson | Kabinetter & Skjermer | 3 | 9 november 2007 15:36 |
| Thread Tools | |
| |