![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag kanske får ett nytt grafikkort till jul, och jag vill veta vad jag kan köra. Budgeten är cirka AUD $ 200, och förmodligen får från en butik, eftersom det finns en closeby som säljer lite saker ganska billigt. Första sak att ställa är förmodligen om min PSU är tillräckligt bra ... Tja jag vet inte, men det är det som står på etiketten på PSU. Kod: AC Input: 200V-240V 5Hz 4A DC Effekt: 3,3 V +5 V +12 V-5V-12V 5 VSB 33A 28A 24A 0.5A 1.0A 2.5A Total produktion 500W. BTW: märket är Amaroo ... Googla hittade ingenting så jag tror att det är ett generiskt varumärke, annars skulle det vara lättare att hitta info.
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| få ett nytt nätaggregat att någonting i det är riskfyllt inte på grund av den ampere men på grund av brand
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hmm ... Okej, men jag har inte fått några problem som PSU är fel och jag har haft datorn i snart ett år. Vad skulle vara en bra PSU att köpa som kan hantera nya grafikkort i dessa dagar? Edit: Jag kommer ihåg att läsa någonstans att det är PCI-E 16x 1.0 och PCI-E 16x 2.0. Spelar det någon roll om mitt moderkort är 1,0 och kortet är 2,0? eller om mitt moderkort är 2,0 och kortet är 1,0?
|
| |||
| |||
| 1. något som görs av eller säljs under Seasonic, Corsair, PC P & C använder dem som OEM 2. Nej, det spelar ingen roll
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| |||
| |||
| Ok, jag ser när jag får tid.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Nytt grafikkort - Aktuella Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafikkort & Skärmar | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Grafikkort | jimbo84 | Grafikkort & Skärmar | 4 | 29 oktober 2008 08:44 |
| Hjälp med grafikkort ..... | CrazyAce | Grafikkort & Skärmar | 1 | 10 december 2007 00:33 |
| RIP grafikkort | pete21 | Grafikkort & Skärmar | 3 | 11 november 2007 16:31 |
| Nytt grafikkort hjälp | MaxWilson | Grafikkort & Skärmar | 3 | 9 november 2007 15:36 |
| Thread Tools | |
| |