![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har et Gforce 7600 GT. Im få 99/100 fps 60% af tiden, men jeg får fps drop når im omkring en masse mennesker, søger i røg, eller søger et sted langt væk. Jeg har dette kort for omkring halvandet år, og det lige er begyndt at gøre dette. Jeg plejede at få 100 fps konstant noget problem. Oh, og btw jeg spiller Counter Strike 1.6 ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| er det spilbart når fps drop? hvor meget skal de falde med?
| |||
| |||
| Også har du kører Diskoprydning og Disk Defrag?? , der kan langsom et system ned. Hvilken størrelse er din HDD? hvor meget ledig plads har du til venstre på det? |
|
| |||
| |||
| Im temmelig sikker på, at jeg har en 80 gig.and Hvor kan jeg finde ud af om den plads? |
|
| |||
| |||
| ohh nvm, jeg gjorde disk dfrag. Jeg har en 149 GB harddisk med 23 GB anvendes. |
|
| |||
| |||
| Og min fps dråber overalt 15-50 frams, men det spidser Soo sin virkelig hårdt at spille på. Og jeg dont synes, det burde gøre det. Jeg har et godt nok computer til at køre cs 1.6 smoothyl uden problemer, tror jeg. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du installeret en ny software eller noget? også LAG / fps spidsværdier kan være forårsaget af din internetforbindelse crapping ud!
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Nej, jeg dont tror sin min internetforbindelse, og jeg havnt hentede alle nye software. Dette har været tilfældet for langs tid nu. |
|
| |||
| |||
| Hvis det kun var en nylig problem, ville jeg have foreslået at nulstille systemet til et tidligere gendannelsespunkt forud for fejlen, men du kan ikke have en for, at langt tilbage. Har du tjekket temp af dine GPU? |
|
| |||
| |||
| yeah lige nu sin ved 52 C |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| MS Pub. - Afskaffe skygge på tomme side? | tama4tama | Office Suites & Applications | 0 | 6. jun 2009 14:52 |
| Opret en fil kun kan jeg se, men andre Kan Drop dokumenter til. | blckrob042000 | Windows-operativsystemer | 4 | 12. maj 2009 11:05 |
| PHP MySQL, hvilket skaber en drop down listen, som tager felter fra tabellen i mysql | Samantha0101 | Web Design, Hosting & SEO | 19 | 5 april 2008 07:25 |
| GeForce 7600 serie .... | alistaircampbell | Grafikkort & Monitors | 6 | 27 januar 2008 23:04 |
| Thread Tools | |
| |