![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on gforce 7600 gt. Im saada 99/100 fps 60% ajasta, mutta saan fps pudota kun im noin paljon ihmisiä, HAKU savuna tai HAKU jossakin kaukana. Minulla on tämä kortti on noin puolitoista vuotta ja se alkoi näin. Käytin saada 100 fps vakiona mitään ongelmaa. Voi ja BTW i pelata Counter Strike 1.6 ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| on sen soitettavaksi kun fps pudota? kuinka paljon ne laskee?
| |||
| |||
| On myös sinulla disk cleanup ja Disk Defrag? jotka voivat hidas järjestelmä alas. Minkä kokoinen on sinun HDD? kuinka paljon vapaata tilaa sinulla on jäljellä se? |
|
| |||
| |||
| Im melko varma, että minulla on 80 gig.and Mistä löydän tietoa tilaa? |
|
| |||
| |||
| Ohh nvm, tein levyn dfrag. Minulla on 149 GB kiintolevy, jossa 23 gb käyttää. |
|
| |||
| |||
| Ja minun fps tippaa missään 15-50 frams, mutta piikkarit soo sen todella vaikea pelata. Ja i dont sitä mieltä, että pitäisi tehdä tätä. Minulla on tarpeeksi hyvä tietokone suorittaa cs 1.6 smoothyl ilman ongelmia mielestäni. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oletko asentanut mitään uutta ohjelmistoa tai jotain? myös viive / fps piikkarit voi johtua Internet-yhteys crapping ulos!
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| N: o i dont ajatella sen oma Internet-yhteys, ja i havnt ladata uusia ohjelmistoja. Tämä on tapahtunut varten pitkin aikaa. |
|
| |||
| |||
| Jos se oli vain viime ongelma, olisin ehdottanut palauttanut järjestelmä aikaisemman palautuspiste ennen virheen, mutta et voi olla yksi tähän mennessä takaisin. Oletko tarkistanut temp teidän GPU? |
|
| |||
| |||
| joo juuri nyt sen 52 C |