![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een gforce 7600 GT. Im getting 99/100 fps 60% van de tijd, maar ik krijg fps drop bij im rond een heleboel mensen, op zoek in de rook, of zoekt ergens ver weg. Ik heb deze kaart voor ongeveer een jaar en een half en is net begonnen dit te doen. Ik raak van 100 fps constant geen probleem. Oh en btw i spelen Counter Strike 1.6 ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| is het speelbaar wanneer de fps drop? hoeveel ze langskomen?
| |||
| |||
| Ook heb je schijf opschonen en Schijf Defragmentatie? dat kan een traag systeem. Hoe groot is uw harde schijf? hoeveel vrije ruimte heb je links op het? |
|
| |||
| |||
| Im pretty sure i have a 80 gig.and Waar vind ik informatie over de ruimte? |
|
| |||
| |||
| Ohh nvm, ik heb de schijf dfrag. Ik heb een 149 GB harddisk, met 23 GB gebruikt. |
|
| |||
| |||
| En mijn fps druppels overal 15-50 frams, maar het spikes soo haar echt moeilijk om op te spelen. And i dont denk dat het moet doen. Ik heb een goed genoeg computer te draaien cs 1.6 smoothyl zonder problemen denk ik. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hebt u geen nieuwe software of iets? Ook de LAG / fps pieken veroorzaakt kunnen worden door uw internet verbinding crapping uit!
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Nr. i dont denk zijn mijn internet verbinding, en ik havnt gedownload geen nieuwe software. Dit is gebeurd voor langs tijd nu. |
|
| |||
| |||
| Als het was slechts een recente probleem, ik zou hebben gesuggereerd het resetten van het systeem naar een eerdere herstelpunt vóór de fout, maar je mag niet een van die ver terug. Heb je de temp van je GPU? |
|
| |||
| |||
| ja nu haar op 52 C |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| MS-pub. - Verwijder de druppel schaduw op blanco pagina? | tama4tama | Office Suites & Toepassingen | 0 | Van de 6 juni 2009 14:52 |
| Maak een bestand alleen ik kan zien, maar andere kunt documenten in. | blckrob042000 | Windows besturingssystemen | 4 | 12 mei 2009 11:05 |
| PHP MySQL, het maken van een drop-down lijst die velden van de tabel in mysql | Samantha0101 | Web Design, Hosting & SEO | 19 | De 5 april 2008 07:25 |
| GeForce 7600-serie .... | alistaircampbell | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | 27 Jan 2008 23:04 |
| Thread Tools | |
| |