![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har et gforce 7600 gt. Im får 99/100 fps 60% av tiden, men jeg får fps drop når im rundt mange mennesker, leter i røyk, eller ser et sted langt borte. Jeg har dette kortet i ca ett og et halvt år og det begynte å gjøre dette. Jeg pleide å få 100 fps konstant no problem. Oh og BTW jeg spiller Counter Strike 1.6 ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| er det spillbare når fps drop? Hvor mye de faller av?
| |||
| |||
| Også har du kjøre Diskopprydding og Disk Defrag? som kan trege systemet ned. Hvilken størrelse er HDD? hvor mye ledig plass har du igjen på det? |
|
| |||
| |||
| Im ganske sikker på at jeg har en 80 gig.and hvor finner jeg ut om plass? |
|
| |||
| |||
| ohh nvm, jeg gjorde disk dfrag. Jeg har en 149 gb harddrive, med 23 gb brukes. |
|
| |||
| |||
| Og min fps synker overalt 15-50 frams, men toppene soo sin hardt for å spille på. Og jeg dont overveie den burde gjøre dette. Jeg har en god nok maskin til å kjøre cs 1.6 smoothyl uten problemer tror jeg. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du installert ny programvare eller noe? også lag / fps toppene kan være forårsaket av din internettforbindelse crapping ut!
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Nei jeg dont overveie dens min internettforbindelse, og jeg havnt lastet ned ny programvare. Dette har foregått på langs gang nå. |
|
| |||
| |||
| Hvis det bare var en nylig problemet, ville jeg anbefalt å tilbakestille systemet til et tidligere gjenopprettingspunkt før feilen, men du kan ikke ha en for langt tilbake. Har du kontrollert temp på GPU? |
|
| |||
| |||
| ja akkurat nå sitt til 52 C |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| MS Pub. - Eliminer drop shadow på blank side? | tama4tama | Office Suites & Applications | 0 | 6 juni 2009 14:52 |
| Opprett en fil bare jeg kan se, men andre kan putte dokumentene til. | blckrob042000 | Windows-operativsystemer | 4 | 12 mai 2009 11:05 |
| PHP MySQL, skape en rullegardinlisten som tar felt fra tabellen i mysql | Samantha0101 | Web Design, hosting & SEO | 19 | 5 april 2008 07:25 |
| GeForce 7600-serien .... | alistaircampbell | Kabinetter & Skjermer | 6 | 27 januar 2008 23:04 |
| Thread Tools | |
| |