![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har en gforce 7600 GT. Im få 99/100 fps 60% av tiden, men jag får fps drop när im runt en massa människor, titta i rök, eller tittar någonstans långt borta. Jag har detta kort i ungefär ett och ett halvt år och precis börjat göra detta. Jag brukade få 100 fps konstant inga problem. Åh, och btw jag spela Counter Strike 1.6 ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| är det spelbara när fps drop? Hur mycket de hoppar av?
| |||
| |||
| Dessutom har du köra Diskrensning och Disk Defrag? som kan hämma ett system ner. Vilken storlek är din HDD? hur mycket ledigt utrymme har du kvar den? |
|
| |||
| |||
| Im ganska säker på att jag har en 80 gig.and där får jag reda på om rymden? |
|
| |||
| |||
| Åhh NVM, jag gjorde skivan dfrag. Jag har en 149 GB hårddisk med 23 GB användas. |
|
| |||
| |||
| Och min fps droppar någonstans 15-50 frams, men det spikes soo har verkligen svårt att spela på. Och jag dont tycker att det borde göra det. Jag har en bra dator för att köra cs 1.6 smoothyl utan problem tror jag. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du installerat några nya program eller nåt? också släpa / fps spikes kan orsakas av din Internet-anslutning crapping ut!
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Nej jag dont tänka dess mitt Internet-anslutning, och jag havnt hämtat någon ny programvara. Detta har hänt för längs Temne nu. |
|
| |||
| |||
| Om det bara var ett senare problem, jag skulle ha föreslagit att återställa systemet till en tidigare återställningspunkt innan felet, men du kan inte ha ett för långt tillbaka. Har du kontrollerat temp på din GPU? |
|
| |||
| |||
| Ja nu har vid 52 C |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| MS Pub. - Eliminera droppe skugga på blank sida? | tama4tama | Office Suites & Applications | 0 | 6 juni 2009 14:52 |
| Skapa en fil Bara jag kan se, men även andra kan släppa dokument till. | blckrob042000 | Windows-operativsystem | 4 | 12 maj 2009 11:05 |
| PHP MySQL, skapa en rullgardinsmeny som tar fält från tabellen i mysql | Samantha0101 | Web Design, Hosting & SEO | 19 | 5 april 2008 07:25 |
| GeForce 7600-serien .... | alistaircampbell | Grafikkort & Skärmar | 6 | 27 januari 2008 23:04 |
| Thread Tools | |
| |