![]() |
|
| |||
| |||
| Hi guys, Bare plukket dette op fra PC World for £ 20 - spekulerede på, om det var en god handel! BfG Tech NVIDIA GeForce 8600 GTS Overclocked Eventuelle kommentarer - Jeg ved intet, men havde brug for et nyt kort anyway og troede, det var billigt nok til ikke at bekymre dig om! |
|
| |||
| |||
| Afhænger af, hvis dens til visning af Windows og Paint derefter sin ret god Jeg formoder. Må ikke gå forventer at max ud Crysis på det selv. Det plejer gøre alt for dårligt om HL2 Lost Coast med HDR og lignende, men som jeg siger, nyere mere krævende spil plejer køre stor .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 8600GTS er aldrig en god handel:) Har du det for billigt, men det er en rædselsfuld kortet, 8 serie mellemtoneenheder er temmelig ynkeligt til gaming.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det vil spille COD4 OK ... Jeg har en kammerat, der har brugt en for aldre .. indtil han så lyset og købte et 4850.
|
| |||
| |||
| Men vi kan alle enige om, at for 20 £ det var en god handel. |
|
| |||
| |||
| Jeg fik en 8800gts og jeg maxed på Crysis 1920x1200 med 1,3 billeder i sekundet kan jeg vinde? |
|
| |||
| |||
| At omkring ... 1,2 FPS hurtigere end mit kort kunne sætte det ud, vinder du dude! = P |