![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hi guys,
Net geplukt van deze aansluiting van PC World for £ 20 - vroeg zich af of het was een goede deal! BFG Tech NVidia GeForce 8600 GTS Overclocked Eventuele opmerkingen - ik weet alleen maar nodig een nieuwe kaart en toch vond het goedkoop genoeg geen zorgen te maken! |
|
|
|||
|
|||
|
Afhankelijk is, indien de voor de weergave van Windows en Paint vervolgens haar best goed denk ik. Ga niet verwacht max uit Crysis er wel. Het wont doen ook slecht op HL2 Lost Coast met HDR en dergelijke, maar zoals ik al zei, nieuwere meer veeleisende spellen wont run great ..
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
8600GTS is nooit een goede deal:) Je hebt het voor goedkoop, maar het is een absoluut verschrikkelijk kaart, 8 serie midrange is erg zielig voor gaming.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Mijn Systeem: 日夏子
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ze spelen CoD4 OK ... Ik heb een mate die gebruikt worden voor jong en oud .. tot hij zag het licht en kocht een 4850.
|
|
|||
|
|||
|
Maar we kunnen er allemaal over eens dat voor 20 pond was het een goede deal.
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb een 8800GTS en i maxed Crysis op 1920x1200 met 1,3 beelden per seconde kan ik winnen?
|
|
|
|||
|
|||
|
Dat ongeveer ... 1.2 FOD sneller dan mijn kaart zou kunnen brengen dat uit, dan wint u dude! = P
|