![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, Bare plukket opp fra PC World for £ 20 - lurte på om det var en god handel! BFG Tech Nvidia GeForce 8600 GTS Overclocked Eventuelle kommentarer - Jeg vet ingenting, men trengte et nytt kort uansett og trodde det var billig nok til ikke å bekymre deg! |
|
| |||
| |||
| An, hvis det for visning av Windows og Paint deretter sin ganske bra jeg. Ikke gå mot maks ut Crysis på det selv. Det wont gjør for dårlig på HL2 Lost Coast med HDR og lignende, men som jeg sier, nyere mer krevende spill wont kjøre stor .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 8600GTS er aldri en god deal:) Du har det for billig, men det er en helt forferdelig kort, 8 serierekke mellomtonehøyttaler er ganske ynkelig for spill.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det vil spille COD4 OK ... Jeg har en kompis som brukte en for alderen .. till han så lyset og kjøpte en 4850.
|
| |||
| |||
| Men vi kan alle enige om at for 20 £ det var en god avtale. |
|
| |||
| |||
| Jeg fikk en 8800gts og jeg maxed på crysis 1920x1200 med 1,3 bilder per sekund kan jeg vinne? |
|
| |||
| |||
| Som om ... 1.2 FPS raskere enn kortet mitt kunne lagt ut, vinner du dude! = P |