![]() |
|
| |||
| |||
| Hej killar, Just plockade upp från PC-världen för £ 20 - undrade om det var en bra affär! BFG Tech NVidia GeForce 8600 GTS Overclocked Alla kommentarer - jag vet ingenting men behövde ett nytt kort ändå och tyckte det var billigt nog inte oroa dig! |
|
| |||
| |||
| Beror om dess för visning av Windows och Paint sedan dess ganska bra antar jag. Gå inte väntar till max ut Häxkungens om det ändå. Det brukar göra alltför dåligt på HL2 Lost Coast med HDR och liknande men som sagt, nyare mer krävande spel brukar köra bra .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 8600GTS är aldrig en bra affär:) Du har det för billigt, men det är en helt otroligt kort, 8-serien mellanregister är ganska patetiska för spel.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det ska spela COD4 OK ... Jag har en kompis som använde en i evigheter .. tills han såg ljuset och köpte en 4850.
|
| |||
| |||
| Men vi kan alla enas om att för 20 kr det var en bra affär. |
|
| |||
| |||
| Jag har ett 8800gts och jag maxed på Häxkungens 1920x1200 med 1,3 bilder per sekund kan jag vinna? |
|
| |||
| |||
| Så om ... 1.2 FPS snabbare än mitt kort skulle kunna det, du vinner dude! = P |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Letar du efter en hel del på en bärbar dator .. Vista, 14 ", ~ $ 400? | andrewanimation | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 6 | 21 Oktober 2009 05:12 |
| Sony PSP är det här en bra affär? | HistoryGirl | PC & Console Gaming | 4 | 5 oktober 2007 16:15 |
| Bra affär? | jess1973 | General Hardware Chat | 12 | 23 sep 2007 04:36 |
| Är detta en bra affär? | ctarry1986 | General Hardware Chat | 3 | 17:e sep 2007 04:40 |
| Thread Tools | |
| |