mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Godt nok Card? - Sapphire HD 4850

Reply

Thread Tools
Old 13. maj 2009, 10:23
Ny Medlem Gruppen

Bare brugt £ 500 på en ny computer som jeg bygget mig selv. Har du en Intel dual core processor, der er 3.0ghz, og 4GB af DDR2 ram også.

Kan du fortælle mig, hvis dette kort er godt nok til de fleste spil, som er nye på det tidspunkt?

Sapphire HD 4850 512MB GDDR3 Dual DVI Dual slot køler HDTV Out PCI-E

Jeg købte denne for £ 104, og planen om at spille nogle spil, som World of Warcraft, og måske nogle shoot em ups too.

Tak
Old 13. maj 2009, 11:04
Redaktør Gruppen

Det vil være mere end fint for Deres formål. Faktisk har jeg en i min computer i øjeblikket.

Hvorfor gør du ikke bare give den en tur og se hvad du mener?

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 13. maj 2009, 11:41
Ny Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af serverguy View Post
Det vil være mere end fint for Deres formål. Faktisk har jeg en i min computer i øjeblikket.

Hvorfor gør du ikke bare give den en tur og se hvad du mener?
Tak. Jeg regner med at gøre netop det. Jeg lastet Sim City 3000 i dag, og det var ganske stødvis og gjort lyden hoppe og fryse et parti. Jeg har netop installeret DirectX 9.0 så måske, som vil gøre en forskel.

Jeg vil også spørge i en anden tråd om, hvad spil er godt, se min anden tråd og kommentere, hvis du kender nogen gode:
http://www.computer-juice.com/forums...rst-one-23435/

Tak.
Old 15. maj 2009, 13:51
Donor-Gruppen

Har du installere drivere til det? «

Jumpyness lyder som pc'en stadig kører ud ombord "kort".
Old 15. maj 2009, 13:56
Ny Medlem Gruppen

Fundet problemet. Det var fordi Sim City var indstillet til at bruge Hardware præstationen i stedet for Software gengivelse. Meget glat nu.

Tak alle.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.