![]() |
|
| |||
| |||
| Bare brugt £ 500 på en ny computer som jeg bygget mig selv. Har du en Intel dual core processor, der er 3.0ghz, og 4GB af DDR2 ram også. Kan du fortælle mig, hvis dette kort er godt nok til de fleste spil, som er nye på det tidspunkt? Sapphire HD 4850 512MB GDDR3 Dual DVI Dual slot køler HDTV Out PCI-E Jeg købte denne for £ 104, og planen om at spille nogle spil, som World of Warcraft, og måske nogle shoot em ups too. Tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det vil være mere end fint for Deres formål. Faktisk har jeg en i min computer i øjeblikket. Hvorfor gør du ikke bare give den en tur og se hvad du mener?
|
| |||
| |||
| Citat:
Jeg vil også spørge i en anden tråd om, hvad spil er godt, se min anden tråd og kommentere, hvis du kender nogen gode: http://www.computer-juice.com/forums...rst-one-23435/ Tak. |
|
| |||
| |||
| Har du installere drivere til det? « Jumpyness lyder som pc'en stadig kører ud ombord "kort".
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Fundet problemet. Det var fordi Sim City var indstillet til at bruge Hardware præstationen i stedet for Software gengivelse. Meget glat nu. Tak alle. |