![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Juuri viettänyt £ 500 uuden tietokoneen jota rakennetaan itse. Got a Intelin kahden ytimen suoritin, joka on 3.0ghz ja 4 Gt DDR2 ram samoin. Voitko kertoa minulle, jos tämä kortti on riittävän hyvä useimmissa peleissä, jotka ovat uusia pois tällä hetkellä? Sapphire HD 4850 512 Mt GDDR3 Dual DVI Dual slot cooler HDTV Out PCI-E Ostin tämän £ 104, ja suunnitelma pelaaminen joidenkin pelien, kuten World of Warcraft, ja ehkä joitakin ampua em ups too. Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| It'll on muutakin kuin kauniita teidän tarkoituksiin. Itse olen yksi minun tietokone tällä hetkellä. Miksi et vain antaa sille spin ja katso, mitä mieltä olet?
|
| |||
| |||
| Quote:
Olen myös pyytänyt toisessa säikeen siitä, mitä peli on hyvä, nähdä muiden säikeen ja kommentoida jos et tiedä mitään hyviä: http://www.computer-juice.com/forums...rst-one-23435/ Kiitos. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Teitkö asentaa sen? " Jumpyness kuulostaa tietokoneen jatkuu pois laivalla "kortti".
|
| |||
| |||
| Löytyi ongelmaa. Se johtui siitä, Sim City oli asetettu käyttäen Hardware renderointi sijasta Software mallinnuksen. Erittäin sujuva nyt. Kiitos kaikille. |