![]() |
|
| |||
| |||
| Net besteed £ 500 op een nieuwe computer die ik zelf gebouwd. Heb je een Intel dual core processor, die 3,0 GHz en 4 GB DDR2 RAM-geheugen als goed. Kunt u mij vertellen wanneer deze kaart is goed genoeg voor de meeste games die nieuw zijn op het moment? Sapphire HD 4850 512MB GDDR3 Dual DVI-dual-slot koeler HDTV Out PCI-E Ik kocht deze voor £ 104, en plannen over het afspelen van een aantal games, zoals World of Warcraft, en misschien nog enkele shoot em ups ook. Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het zal meer dan de boete voor uw doeleinden. In feite heb ik in mijn computer op het moment. Waarom doe je niet alleen haar een spin en zie wat je denkt?
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik ben ook gevraagd in een andere draad over wat spel is goed, zie mijn andere draad en een opmerking als je weet dat een goede: http://www.computer-juice.com/forums...rst-one-23435/ Bedankt. |
|
| |||
| |||
| Heeft u het installeren van stuurprogramma's voor het? ' Jumpyness klinkt als de pc's nog steeds uit de onboard "kaart".
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Gevonden van het probleem. Het was omdat Sim City werd ingesteld op het gebruik van Hardware rendering in plaats van software rendering. Zeer soepel nu. Bedankt iedereen. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Weet iemand een echt goede geluidskaart rond de $ 50? | uitvinder | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 8 | Van de 6 juni 2009 10:10 |
| Palit Radeon 4850 grafische kaart Probleem | Pablo15 | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 29 mei 2009 03:42 |
| Onderschat grafische kaart? - Gigabyte HD 4850 512MB | CodeFreakC | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 18 mrt 2009 23:06 |
| Op zoek naar een goede ATI-kaart | Kazzaz9 | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | 16 Jan 2009 15:29 |
| Sapphire HD2600XT kwesties - Please help. | Gamerz2006 | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | 30 Jan 2008 15:04 |
| Thread Tools | |
| |