mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Good Enough Card? - Sapphire HD 4850

Reply

Thread Tools
Old 13 mei 2009, 10:23
Nieuw Lid Fractie

Default Good Enough Card? - Sapphire HD 4850

Net besteed £ 500 op een nieuwe computer die ik zelf gebouwd. Heb je een Intel dual core processor, die 3,0 GHz en 4 GB DDR2 RAM-geheugen als goed.

Kunt u mij vertellen wanneer deze kaart is goed genoeg voor de meeste games die nieuw zijn op het moment?

Sapphire HD 4850 512MB GDDR3 Dual DVI-dual-slot koeler HDTV Out PCI-E

Ik kocht deze voor £ 104, en plannen over het afspelen van een aantal games, zoals World of Warcraft, en misschien nog enkele shoot em ups ook.

Bedankt
Old 13 mei 2009, 11:04
Moderator Groep

Het zal meer dan de boete voor uw doeleinden. In feite heb ik in mijn computer op het moment.

Waarom doe je niet alleen haar een spin en zie wat je denkt?

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 13 mei 2009, 11:41
Nieuw Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door serverguy View Post
Het zal meer dan de boete voor uw doeleinden. In feite heb ik in mijn computer op het moment.

Waarom doe je niet alleen haar een spin en zie wat je denkt?
Bedankt. Ik ben van plan om dat te doen. Ik geladen Sim City 3000 vandaag en het was nogal schokkerig en het geluid springt en vries veel. Ik heb zojuist geïnstalleerde DirectX 9.0 dus misschien dat het verschil maken.

Ik ben ook gevraagd in een andere draad over wat spel is goed, zie mijn andere draad en een opmerking als je weet dat een goede:
http://www.computer-juice.com/forums...rst-one-23435/

Bedankt.
Old 15 mei 2009, 13:51
Donor Groep

Heeft u het installeren van stuurprogramma's voor het? '

Jumpyness klinkt als de pc's nog steeds uit de onboard "kaart".
Old 15 mei 2009, 13:56
Nieuw Lid Fractie

Gevonden van het probleem. Het was omdat Sim City werd ingesteld op het gebruik van Hardware rendering in plaats van software rendering. Zeer soepel nu.

Bedankt iedereen.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Weet iemand een echt goede geluidskaart rond de $ 50? uitvinder Geluid, Speakers & MP3 Spelers 8 Van de 6 juni 2009 10:10
Palit Radeon 4850 grafische kaart Probleem Pablo15 CPUs, Moederborden & RAM 1 29 mei 2009 03:42
Onderschat grafische kaart? - Gigabyte HD 4850 512MB CodeFreakC Grafische Kaarten & Monitors 2 18 mrt 2009 23:06
Op zoek naar een goede ATI-kaart Kazzaz9 Grafische Kaarten & Monitors 6 16 Jan 2009 15:29
Sapphire HD2600XT kwesties - Please help. Gamerz2006 Grafische Kaarten & Monitors 9 30 Jan 2008 15:04
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.