![]() |
|
| |||
| |||
| Bare brukte £ 500 på en ny maskin som jeg bygget selv. Har du en Intel Dual Core-prosessor som er 3,0 GHz og 4 GB DDR2 ram også. Kan du fortelle meg om dette kortet er godt nok for de fleste spill som nye ut i øyeblikket? Sapphire HD 4850 512MB GDDR3 Dual DVI Dual slot kjøler HDTV Out PCI-E Jeg kjøpte denne for £ 104, og planlegger å spille noen spill, som World of Warcraft, og kanskje noen shoot em ups også. Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det vil være mer enn greit for ditt formål. Faktisk har jeg en på datamaskinen min i øyeblikket. Hvorfor ikke bare gi den en runde og se hva du synes?
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg er også spørre i en annen tråd om hva spillet er god, kan du se mine andre tråden og kommentere hvis du kjenner noen gode: http://www.computer-juice.com/forums...rst-one-23435/ Takk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Visste du installere drivere for den? ' Jumpyness høres PC fortsatt kjører av onboard "kort".
|
| |||
| |||
| Funnet problemet. Det var fordi Sim City var satt til å bruke maskinvare gjengivelsesteknologi istedenfor Software rendring. Svært glatt nå. Takk alle. |