![]() |
|
| |||
| |||
| Bara använt £ 500 på en ny dator som jag byggt själv. Har du en Intel Dual Core-processor som är 3,0 GHz och 4 GB DDR2 RAM också. Kan du berätta om detta kort är bra nog för de flesta spelen som är nya på just nu? Sapphire HD 4850 512MB GDDR3 Dual DVI Dual slot kylare HDTV Out PCI-E Jag köpte detta för £ 104, och planerar att spela vissa spel, t.ex. World of Warcraft, och kanske några shoot em ups också. Tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det blir mer än böter för ditt ändamål. Faktum är att jag har en i min dator för tillfället. Varför inte du bara ger den en spinn och se vad du tycker?
|
| |||
| |||
| Citat:
Jag frågar i en annan tråd om vad spelet är bra, se min andra tråd och kommentera om du vet något bra: http://www.computer-juice.com/forums...rst-one-23435/ Tack. |
|
| |||
| |||
| Har du installerat drivrutinerna för det? " Jumpyness låter datorn fortfarande kör utanför ombord "kort".
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Hittade problemet. Det var på grund Sim City var inställd på att använda Maskinvara gör i stället för Software rendering. Mycket smidigt nu. Tack alla. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Finns det någon som vet ett riktigt bra ljudkort runt $ 50? | uppfinnaren | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 8 | 6 juni 2009 10:10 |
| Palit Radeon 4850 grafikkort Problem | Pablo15 | Processorer, moderkort & RAM | 1 | 29 maj 2009 03:42 |
| Underskattas grafikkort? - Gigabyte HD 4850 512MB | CodeFreakC | Grafikkort & Skärmar | 2 | 18 mars 2009 23:06 |
| Letar du efter ett bra ATI-kort | Kazzaz9 | Grafikkort & Skärmar | 6 | 16 januari 2009 15:29 |
| Sapphire HD2600XT frågor - Snälla hjälp. | Gamerz2006 | Grafikkort & Skärmar | 9 | 30 januari 2008 15:04 |
| Thread Tools | |
| |