mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Godt grafikkort

Reply

Thread Tools
Old 2. oktober 2007, 02:59
Medlem Gruppen

Default Godt grafikkort

I'm opbygge et budget gaming PC. Indtil videre har jeg købt en ASUS bundkort bundle med (ASUS M2N-SLI Deluxe + AMD X2 Dual Core 5600) med 2 GB RAM. Jeg har også købt en 580 watt Hiper strømforsyning, de Antec Nine Hundred Ultimate Gamer-sagen og i går aftes en 250 GB HDD. Hidtil samlede omkostninger er på omkring £ 350 (lidt mindre jeg mener). Men jeg har kun fået et 64 MB grafikkort . Anyway, jeg har brug for et PCI-E grafikkort med et budget på omkring £ 100, behøver ikke at være præcis, £ 100 eller under 100 GBP. Lige omkring denne pris. Hvad ville du anbefale?
Old 2. oktober 2007, 03:40
Redaktør Gruppen

Default Godt grafikkort

DX10 eller DX9?
Hardcore Gamer eller afslappet?

Mit system: Nogle andre elsker!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (bestand volt)
Bundkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Hukommelse:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Grafikkort (r):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (e):
2
Optisk drev (r):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Sag / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Køling:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 2. oktober 2007, 03:52
Medlem Gruppen

Default Godt grafikkort

Når min kæreste er ikke rundt, hardcore gamer lol. Da hun er omkring jeg ikke kan spille, fordi hun ikke vil lade mig! Også jeg er på Windows XP og ikke Vista.
Old 2. oktober 2007, 04:03
Redaktør Gruppen

Default Godt grafikkort

lol
Så vil du bruge Vista eller XP
Hvis XP end Jeg foreslår dette som er et lejlighedskøb
Eller hvis du bruger Vista, end jeg foreslå dette
Note at 8600 er ikke så stærke som X1950pro men det understøtter DX10

Old 2. oktober 2007, 04:07
Medlem Gruppen

Default Godt grafikkort

Jeg vil bruge XP. En af mine venner fortæller mig, ATI er crap og få nVidia. Er du uenig? På denne pris, jeg kunne lige så godt få 2 for dobbelt grafik!
Old 2. oktober 2007, 04:14
Redaktør Gruppen

Default Godt grafikkort

Ja, for hvad dit budget er i 1950 er den vej at gå
Hvis du ønsker at bruge omkring £ 600 + end ja Nvidia har den hurtigste kort i verden (på lager), men som jeg sagde til budget / ydeevne ovenstående kortet er bedst

Også jeg gætte dig ven ikke ved ret meget, da den nuværende verdensrekord i 3dmark06 (a grafik benchmarkingredskab) ejes af ATI 2x2900xt's (væskekølet)

Old 2. oktober 2007, 04:16
Redaktør Gruppen

Default Godt grafikkort

Man stopper redigere dine indlæg, du gør mine til at ligne de ikke give nogen mening!

Old 2. oktober 2007, 04:18
Medlem Gruppen

Default Godt grafikkort

Lol sorry! I edited at sidste post to gange!
Old 2. oktober 2007, 04:19
Redaktør Gruppen

Default Godt grafikkort

Du har en SLI bundkort har du brug for en krydsild bundkortet til at køre to 1950pros

Edit: så hvis du vil bruge to kort bliver du nødt til at købe Nvidia kort, men for svage resultater stigning får du det bare i virkeligheden ikke er det værd

Old 2. oktober 2007, 04:26
Medlem Gruppen

Default Godt grafikkort

Bah, at sucks! Hvad nVidia kortet vil du anbefale til XP?
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Can someone please Anbefal en bærbar med god grafik. angy141 Laptops, Mobiles & PDA'er 4 27 September 2009 09:45
Ny Grafikkort - Aktuelle Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 anaconda1991 Grafikkort & Monitors 9 5. aug 2009 08:44
Hvilke grafikkort er godt for min computer? motolel Grafikkort & Monitors 10 18 marts 2009 03:18
God PCI-Express Grafikkort for 250w Power Supply 450w Max kristalwilder Grafikkort & Monitors 3 10 marts 2009 15:59
Hvor godt ville dette grafikkort være? Carl Grafikkort & Monitors 4 27 november 2007 12:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.