![]() |
|
| |||
| |||
| I'm opbygge et budget gaming PC. Indtil videre har jeg købt en ASUS bundkort bundle med (ASUS M2N-SLI Deluxe + AMD X2 Dual Core 5600) med 2 GB RAM. Jeg har også købt en 580 watt Hiper strømforsyning, de Antec Nine Hundred Ultimate Gamer-sagen og i går aftes en 250 GB HDD. Hidtil samlede omkostninger er på omkring £ 350 (lidt mindre jeg mener). Men jeg har kun fået et 64 MB grafikkort . Anyway, jeg har brug for et PCI-E grafikkort med et budget på omkring £ 100, behøver ikke at være præcis, £ 100 eller under 100 GBP. Lige omkring denne pris. Hvad ville du anbefale? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| DX10 eller DX9? Hardcore Gamer eller afslappet?
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Når min kæreste er ikke rundt, hardcore gamer lol. Da hun er omkring jeg ikke kan spille, fordi hun ikke vil lade mig! Også jeg er på Windows XP og ikke Vista. |
|
| |||
| |||
| lol Så vil du bruge Vista eller XP Hvis XP end Jeg foreslår dette som er et lejlighedskøb Eller hvis du bruger Vista, end jeg foreslå dette Note at 8600 er ikke så stærke som X1950pro men det understøtter DX10
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg vil bruge XP. En af mine venner fortæller mig, ATI er crap og få nVidia. Er du uenig? På denne pris, jeg kunne lige så godt få 2 for dobbelt grafik! |
|
| |||
| |||
| Ja, for hvad dit budget er i 1950 er den vej at gå Hvis du ønsker at bruge omkring £ 600 + end ja Nvidia har den hurtigste kort i verden (på lager), men som jeg sagde til budget / ydeevne ovenstående kortet er bedst Også jeg gætte dig ven ikke ved ret meget, da den nuværende verdensrekord i 3dmark06 (a grafik benchmarkingredskab) ejes af ATI 2x2900xt's (væskekølet)
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Man stopper redigere dine indlæg, du gør mine til at ligne de ikke give nogen mening!
|
| |||
| |||
| Lol sorry! I edited at sidste post to gange! |
|
| |||
| |||
| Du har en SLI bundkort har du brug for en krydsild bundkortet til at køre to 1950pros Edit: så hvis du vil bruge to kort bliver du nødt til at købe Nvidia kort, men for svage resultater stigning får du det bare i virkeligheden ikke er det værd
|
| |||
| |||
| Bah, at sucks! Hvad nVidia kortet vil du anbefale til XP? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Can someone please Anbefal en bærbar med god grafik. | angy141 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 4 | 27 September 2009 09:45 |
| Ny Grafikkort - Aktuelle Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafikkort & Monitors | 9 | 5. aug 2009 08:44 |
| Hvilke grafikkort er godt for min computer? | motolel | Grafikkort & Monitors | 10 | 18 marts 2009 03:18 |
| God PCI-Express Grafikkort for 250w Power Supply 450w Max | kristalwilder | Grafikkort & Monitors | 3 | 10 marts 2009 15:59 |
| Hvor godt ville dette grafikkort være? | Carl | Grafikkort & Monitors | 4 | 27 november 2007 12:34 |
| Thread Tools | |
| |