vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Hyvä näytönohjain

Reply

Thread Tools
Old 2 lokakuu 2007, 02:59
Jäsen

Default Hyvä näytönohjain

Olen rakentaa talousarvion pelaamista tietokoneeseen. Tähän mennessä olen ostanut yksi ASUS emolevy Bundle kanssa (ASUS M2N-SLI Deluxe + AMD X2 Dual Core 5600) kanssa 2GB RAM-muistia. Olen myös ostanut 580 watin Hiper sähkön toimitusvarmuutta, Antec Nine Hundred Ultimate Gamer tapauksessa ja viime yön 250 Gt: n kiintolevy. Toistaiseksi kokonaiskustannuksista on noin £ 350 (hieman vähemmän mielestäni). Minun on kuitenkin vain sai 64MB näytönohjain . Joka tapauksessa minun on PCI-E-näytönohjaimet, joiden budjetti on noin 100 puntaa, ei tarvitse olla täsmälleen £ 100 tai alle 100 puntaa. Just noin, että hinta. Mitä te suosittelette?
Old 2 lokakuu 2007, 03:40
Moderator Group

DX10 tai DX9?
Hardcore Gamer tai rento?

My System: Jotkut muut rakastaja!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (varastoliuos volttia)
Emolevy:
BIOSTAR TPower I45
RAM-muisti:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
2
Optinen asema (t):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Asia / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Jäähdytys:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (t):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 2 lokakuu 2007, 03:52
Jäsen

Kun tyttöystäväni ei noin, hardcore gamer lol. Kun hän on noin En saa pelata, koska hän ei anna minulle! Lisäksi olen Windows XP, ei Vista.
Old 2 lokakuu 2007, 04:03
Moderator Group

lol
Joten aiotte käyttää Vista tai XP
Jos XP: ssä kuin Ehdotan tämä joka on edullinen
Tai jos käytät Vista kuin Ehdotan tämä
Huomautus että 8600 ei ole yhtä tehokas kuin X1950pro mutta ei tue DX10

Old 2 lokakuu 2007, 04:07
Jäsen

Aion käyttää XP. Eräs ystäväni kertoi minulle ATI ovat crap ja saada nVidia. Oletteko eri mieltä? Tuohon hintaan voisin myös saada 2 kaksijärjestelmäpäälaitteita grafiikkaa!
Old 2 lokakuu 2007, 04:14
Moderator Group

Kyllä, mitä budjetti on 1950 on tie
Jos haluat viettää noin £ 600 + kuin kyllä Nvidia eivät ole nopein kortti maailmassa (at varastossa), mutta kuten sanoin talousarvion / palvelusuoritusten edellä kortti on paras

Myös luulisin ystävääsi ei tiedä paljon, kuin nykyinen maailma ennätys 3dmark06 (graafinen benchmarking väline) on hallussa ATI 2x2900xt: n (nestejäähdytteisiä)

Old 2 lokakuu 2007, 04:16
Moderator Group

Man pysäkki muokkaamalla virkaa teet kaivoksen näyttää ne ei ole mitään järkeä!

Old 2 lokakuu 2007, 04:18
Jäsen

Lol sorry! I edited että viime post kahdesti!
Old 2 lokakuu 2007, 04:19
Moderator Group

Sinulla on SLI emolevyn tarvitset ristituleen emolevyn suorittaa kaksi 1950pros

Edit: niin, jos aiot käyttää kaksi korttia, sinun täytyy ostaa Nvidia kortit, mutta lievää suorituskyvyn kasvu saat se vain ei ole todella sen arvoista

Old 2 lokakuu 2007, 04:26
Jäsen

Bah, että on perseestä! Mitä nVidia kortin haluaisitte suosittelemme XP?
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Voisiko joku ystävällisesti Suosittele kannettavassa Näyttävä grafiikka. angy141 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 4 27 syyskuu 2009 09:45
Uusi Graphics Card - Nykyinen kortti = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 anaconda1991 Graphics Cards & Näytöt 9 5th Aug 2009 08:44
Mikä näytönohjain on hyvä minun tietokone? motolel Graphics Cards & Näytöt 10 18th Mar 2009 03:18
Hyvä PCI-Express Graphics Card varten 250W Power Supply 450w Max kristalwilder Graphics Cards & Näytöt 3 10th Mar 2009 15:59
Kuinka hyvä tällainen näytönohjain on? Carl Graphics Cards & Näytöt 4 27. marraskuu 2007 12:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.