![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen rakentaa talousarvion pelaamista tietokoneeseen. Tähän mennessä olen ostanut yksi ASUS emolevy Bundle kanssa (ASUS M2N-SLI Deluxe + AMD X2 Dual Core 5600) kanssa 2GB RAM-muistia. Olen myös ostanut 580 watin Hiper sähkön toimitusvarmuutta, Antec Nine Hundred Ultimate Gamer tapauksessa ja viime yön 250 Gt: n kiintolevy. Toistaiseksi kokonaiskustannuksista on noin £ 350 (hieman vähemmän mielestäni). Minun on kuitenkin vain sai 64MB näytönohjain . Joka tapauksessa minun on PCI-E-näytönohjaimet, joiden budjetti on noin 100 puntaa, ei tarvitse olla täsmälleen £ 100 tai alle 100 puntaa. Just noin, että hinta. Mitä te suosittelette? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| DX10 tai DX9? Hardcore Gamer tai rento?
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Kun tyttöystäväni ei noin, hardcore gamer lol. Kun hän on noin En saa pelata, koska hän ei anna minulle! Lisäksi olen Windows XP, ei Vista. |
|
| |||
| |||
| lol Joten aiotte käyttää Vista tai XP Jos XP: ssä kuin Ehdotan tämä joka on edullinen Tai jos käytät Vista kuin Ehdotan tämä Huomautus että 8600 ei ole yhtä tehokas kuin X1950pro mutta ei tue DX10
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| Aion käyttää XP. Eräs ystäväni kertoi minulle ATI ovat crap ja saada nVidia. Oletteko eri mieltä? Tuohon hintaan voisin myös saada 2 kaksijärjestelmäpäälaitteita grafiikkaa! |
|
| |||
| |||
| Kyllä, mitä budjetti on 1950 on tie Jos haluat viettää noin £ 600 + kuin kyllä Nvidia eivät ole nopein kortti maailmassa (at varastossa), mutta kuten sanoin talousarvion / palvelusuoritusten edellä kortti on paras Myös luulisin ystävääsi ei tiedä paljon, kuin nykyinen maailma ennätys 3dmark06 (graafinen benchmarking väline) on hallussa ATI 2x2900xt: n (nestejäähdytteisiä)
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| Man pysäkki muokkaamalla virkaa teet kaivoksen näyttää ne ei ole mitään järkeä!
|
| |||
| |||
| Lol sorry! I edited että viime post kahdesti! |
|
| |||
| |||
| Sinulla on SLI emolevyn tarvitset ristituleen emolevyn suorittaa kaksi 1950pros Edit: niin, jos aiot käyttää kaksi korttia, sinun täytyy ostaa Nvidia kortit, mutta lievää suorituskyvyn kasvu saat se vain ei ole todella sen arvoista
|
| |||
| |||
| Bah, että on perseestä! Mitä nVidia kortin haluaisitte suosittelemme XP? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Voisiko joku ystävällisesti Suosittele kannettavassa Näyttävä grafiikka. | angy141 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 4 | 27 syyskuu 2009 09:45 |
| Uusi Graphics Card - Nykyinen kortti = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Graphics Cards & Näytöt | 9 | 5th Aug 2009 08:44 |
| Mikä näytönohjain on hyvä minun tietokone? | motolel | Graphics Cards & Näytöt | 10 | 18th Mar 2009 03:18 |
| Hyvä PCI-Express Graphics Card varten 250W Power Supply 450w Max | kristalwilder | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 10th Mar 2009 15:59 |
| Kuinka hyvä tällainen näytönohjain on? | Carl | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 27. marraskuu 2007 12:34 |
| Thread Tools | |
| |