![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben gebouw een budget gaming pc. Tot nu toe heb ik kocht een bundel met ASUS moederbord (ASUS M2N-SLI Deluxe + AMD X2 Dual Core 5600) met 2GB RAM. Ik kocht een 580 watt Hiper voeding, de Antec Nine Hundred Ultimate Gamer geval en gisteravond een 250GB harde schijf. Tot nu toe zijn de totale kosten ongeveer £ 350 (iets minder denk ik). Maar ik heb alleen een 64 MB grafische kaart . Anyway, ik moet een PCI-E videokaarten met een budget van ongeveer £ 100, hoeft niet te worden precies £ 100 of minder dan £ 100. Net rond die prijs. Wat zou u adviseren? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| DX10 of DX9? Hardcore Gamer of casual?
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Toen mijn vriendin is niet rond, hardcore gamer lol. Toen ze ongeveer krijg ik niet te spelen want ze laat me niet! Ik ben ook op Windows XP, niet Vista. |
|
| |||
| |||
| lol Dus wil je worden met behulp van Vista of XP Als XP dan stel ik voor dit dat is een koopje Of als u gebruik maakt van Vista dan stel ik voor dit Opmerking dat de 8600 is niet zo krachtig als de X1950pro maar ondersteunt DX10
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Ik zal het gebruik van XP. Een vriend van mij zegt me dat ATI zijn onzin en om nVidia. Bent u het oneens? Tegen die prijs, ik kan net zo goed krijgen 2 voor dual graphics! |
|
| |||
| |||
| Ja, voor wat je budget is de 1950 is de weg te gaan Als u wilt besteden ongeveer £ 600 + dan ja Nvidia hebben de snelste kaart in de wereld (op voorraad), maar zoals ik al zei voor de begroting / prestatie de bovenstaande kaart is de beste Ook ik denk dat je vriend weet niet veel, als de huidige wereld record in 3DMark06 (een grafische benchmark-tool) is in het bezit van ATI's 2x2900xt (vloeistof gekoeld)
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Man stopt het bewerken van uw berichten u maken mijne kijken alsof ze geen zin!
|
| |||
| |||
| Lol sorry! Ik bewerkt dat laatste bericht tweemaal! |
|
| |||
| |||
| Je hebt een SLI moederbord hebt u een CrossFire moederbord te lopen twee 1950pros Edit: dus als je gaat gebruiken twee kaarten die u zal moeten kopen Nvidia kaarten, maar voor de lichte stijging van de prestaties krijg je het gewoon niet echt de moeite waard
|
| |||
| |||
| Bah, dat zuigt! Wat nVidia kaart zou u aanbevelen voor XP? |