![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg bygger et budsjett gaming PC. Så langt har jeg kjøpt en ASUS hovedkort bundle med (ASUS M2N-SLI Deluxe + AMD X2 Dual Core 5600) med 2 GB RAM. Jeg kjøpte også et 580 watts Hiper strømforsyning, den Antec Nine Hundred Ultimate Gamer saken og i går kveld en 250GB HDD. Så langt totalkostnad er around £ 350 (litt mindre tror jeg). Men jeg har bare fått et 64MB grafikkort
. Uansett, jeg trenger et PCI-E grafikkort med et budsjett på rundt £ 100, trenger ikke å være akkurat £ 100 eller under 100 pund. Bare rundt den prisen. Hva ville du anbefale?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
DX10 eller DX9?
Hardcore Gamer eller casual?
Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
|
|||
|
|||
|
Når kjæresten min er ikke rundt, hardcore gamer lol. Når hun er rundt jeg ikke får spille fordi hun lar meg ikke! Også jeg på Windows XP, ikke Vista.
|
|
|
|||
|
|||
|
lol
Så skal du bruke Vista eller XP Hvis XP enn jeg foreslå dette som er et røverkjøp Eller hvis du bruker Vista enn jeg foreslå dette Merk at 8600 er ikke så kraftig som den X1950pro men støtter DX10
|
|||
|
|||
|
Jeg skal bruke XP. En venn av meg forteller meg ATI er crap og få nVidia. Har du uenig? På den prisen, jeg kan like godt få 2 for dobbel grafikk!
|
|
|
|||
|
|||
|
Ja, for hva budsjettet er 1950 er veien å gå
Hvis du vil bruke ca £ 600 + enn ja Nvidia har den raskeste kortet i verden (på lager), men som jeg sa til budsjett / ytelse ovenfor kortet er best Også Jeg antar du venn vet ikke mye, som gjeldende verdensrekord i 3dmark06 (en grafikk referansemålingen verktøyet) anses av ATI 2x2900xt's (væske kjølt)
|
|||
|
|||
|
Man slutter å redigere innleggene du tar mine ser ut som de er ikke logisk!
|
|||
|
|||
|
Lol sorry! Jeg redigerte det siste innlegg to ganger!
|
|
|
|||
|
|||
|
Du har en SLI hovedkort du trenger et Crossfire hovedkort for å kjøre to 1950pros
Edit: så hvis du skal bruke to kort må du kjøpe Nvidia kort, men for svak ytelse økning får det bare ikke er virkelig verdt det
|
|||
|
|||
|
Bah som suger! Hva nVidia kortet ville du anbefale for XP?
|