![]() |
|
| |||
| |||
| Jag bygger en dator budget gaming. Hittills har jag köpt en ASUS moderkort bundle med (ASUS M2N-SLI Deluxe + AMD X2 Dual Core 5600) med 2 GB RAM. Jag köpte också en 580 Watt Hiper nätaggregat, det Antec Nine Hundred Ultimate Gamer fall och i natt en 250GB HDD. Hittills totala kostnaden är ca £ 350 (lite mindre tror jag). Men jag har bara fått ett 64 MB grafikkort . Anyway, jag behöver ett AGP grafikkort med en budget på ca £ 100, behöver inte vara exakt £ 100 eller under £ 100. Runt detta pris. Vad skulle ni rekommendera? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| DX10 eller DX9? Hardcore Gamer eller casual?
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| När min flickvän inte är runt, hardcore spelare lol. När hon är ungefär jag inte får spela eftersom hon kommer inte att låta mig! Även jag är på Windows XP, inte Vista. |
|
| |||
| |||
| lol Så kommer du använder Vista eller XP Om XP än jag föreslå den här som är ett fynd Eller om du använder Vista än jag föreslå den här Obs! att 8600 inte är lika kraftfullt som de X1950pro men det har stöd för DX10
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| Jag kommer att använda XP. En vän till mig säger ATI är skit och att få nVidia. Har du inte? Vid detta pris, så kunde jag lika gärna få 2 för dubbel grafik! |
|
| |||
| |||
| Ja, för vad din budget är 1950 är den väg att gå Om du vill spendera ca £ 600 + än ja Nvidia har den snabbaste kortet i världen (i lager), men som sagt för budget / prestanda ovanstående kort är bäst Och jag antar att du vän vet inte mycket, eftersom de nuvarande världsrekord i 3DMark06 (en grafik benchmarking verktyg) innehas av ATI 2x2900xt s (Vätskekylda)
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| Man slutar redigera dina inlägg du gör gruvan ser ut som de gör ingen mening!
|
| |||
| |||
| Lol sorry! I edited att det senaste inlägget två gånger! |
|
| |||
| |||
| Du har ett SLI moderkort du behöver en Crossfire-moderkort för att köra två 1950pros Edit: Så om du ska använda två kort måste du köpa Nvidia-kort, men för liten prestanda ökning du får det bara inte är riktigt värt det
|
| |||
| |||
| Bah som suger! Vad nVidia kortet skulle du rekommendera för XP? |
![]() |
|
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Can someone please Tipsa en bärbar dator med bra grafik. | angy141 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 4 | 27 September 2009 09:45 |
| Nytt grafikkort - Aktuella Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafikkort & Skärmar | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Vilket grafikkort är bra för min dator? | motolel | Grafikkort & Skärmar | 10 | 18 mars 2009 03:18 |
| Bra PCI-Express grafikkort för 250W nätaggregat 450W Max | kristalwilder | Grafikkort & Skärmar | 3 | 10 mars 2009 15:59 |
| Hur bra skulle det här grafikkortet vara? | Carl | Grafikkort & Skärmar | 4 | 27 november 2007 12:34 |
| Thread Tools | |
| |