![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik Aangeschafte een computer met een NVIDIA 6150se gebouwd in graphics. Ik speel dus ik zou graag willen upgraden met een grafische kaart. Dit is mijn specificaties volgens pk: 1 PCI Express x16-slot * Vooraf geïnstalleerde voeding 250W. * Ingangsspanning - 100-127v/8A 200-240V/4A * Maximale output vermogen - 450W Is er een grafische kaart onder $ 60, dat zou werken met mijn computer en een verbetering met wat ik heb? I dont wilt hebben om in een stroomaansluiting ook. |
|
| |||
| |||
| http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16814102819 Dat je veel betere prestaties dan de 6150. |
|
| |||
| |||
| Dus zal deze ok met mijn 250 watt voeding? |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
OP, krijgen 4830. Ergste geval kunt u niet worden uitgevoerd en moeten betalen $ 40 voor een nieuw PSU, beste geval krijg je veel meer bang voor je buck dan een veredelde HTPC kaart.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|