![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag Köpta en dator som har ett nvidia 6150se inbyggd grafik. Jag tycker att spelet så jag skulle vilja uppgradera med ett grafikkort. Detta är min specifikationer enligt HP: 1 PCI Express x16-kortplats * Pre installerat nätaggregat är 250W. * Inspänning - 100-127v/8A 200-240V/4A * Maximal effekt wattal - 450W Finns det ett grafikkort under $ 60 som skulle fungera med min dator och ha en högre prestanda till vad jag har? I dont vill ha för att sätta i ett nätaggregat också. |
|
| |||
| |||
| http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16814102819 Det kommer att förbättra ditt resultat under 6150. |
|
| |||
| |||
| Så här kommer att vara ok med min 250 watt nätaggregat? |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
OP, skaffa en 4830. Det värsta scenariot kan du inte köra det och måste betala $ 40 för en ny PSU, bästa fall får du mer valuta för pengarna än en förhärligad HTPC kort.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|