mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Grafikkort kompatibilitet

Reply

Thread Tools
Old 5 november 2008, 15:17
Medlem Gruppen

Default Grafikkort kompatibilitet

Hej,

Jeg tænkte på om nogen grafikkort er kompatibelt med alle bundkort? Jeg bruger Windows XP. Jeg har en ASUS A8N-VM/NBP med en integreret NVIDIA GeForce 6150B GPU, og en AMD Athlon 64 3200 +. Jeg har en PCI x16 slot og tænkte, om nogen PCI grafikkort ville arbejde?

Tak

JT80
Old 5 november 2008, 16:36
Donor-Gruppen

Yea, aslong da der er det rigtige stik type (PCI-E etc), og du har en strømforsyning, som er stærk nok, og har ret konnektorer afhængigt af GFX kort, alle kort skal arbejde.

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 6 november 2008, 01:14
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af thingie2 View Post
Yea, aslong da der er det rigtige stik type (PCI-E etc), og du har en strømforsyning, som er stærk nok, og har ret konnektorer afhængigt af GFX kort, alle kort skal arbejde.
Hej,
Tak for besvarelse. Hvordan finder jeg ud af mit nuværende strømforsyning og hvordan kan jeg opgradere den (hvis muligt)? Jeg har åbnet min computer, men det sagde ingenting.

Tak

JT80
Old 6 november 2008, 02:59
Donor-Gruppen

Hvis du åbner tilfælde bør du se noget som dette:

Du se boksen søger ting i øverste venstre? that's the PSU. Hvis man ser på siden af det det vil have en tabel lokking lidt sådan her ud:

kan du tage et billede af det, være vært for det (på et sted som imageshack.us) Derefter sende et link til det her.
Old 6. november 2008, 13:57
Medlem Gruppen

Endnu en gang tak.

Jeg åbnede den og det er alt, hvad jeg fandt:

Old 6 november 2008, 15:44
Donor-Gruppen

Ok, godt ser det ud, hvis du ønsker at få et grafikkort (som er værd at få), som du vil have en ny PSU samt at man ikke pumpe meget saft på 12V skinner.
Old 7 november 2008, 01:32
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af thingie2 View Post
Ok, godt ser det ud, hvis du ønsker at få et grafikkort (som er værd at få), som du vil have en ny PSU samt at man ikke pumpe meget saft på 12V skinner.
Jeg beklager, men jeg ved ikke noget om primærenheder, hvad jeg skal være på udkig efter, hvilken form for spænding?

Tak

JT80
Old 7 november 2008, 01:40
Donor-Gruppen

Nå er det sikkert nemmere at kun anbefale en PSU, den ene jeg vil anbefale til dig, ville være den Corsair 450W, er det en meget god PSU, og er ikke for dyrt enten.
Old 7 november 2008, 06:53
Medlem Gruppen

Ok, men ikke alt for meget magt brænde min computer, ville 450W arbejde? Også for så vidt angår grafikkort, som en gør du recommened, at også ikke er for dyrt (ligesom £ 30-35)? Og vil mit bundkort være forenelige med 512 MB eller flere grafikkort?

Tak

JT80
Old 7 november 2008, 07:08
Donor-Gruppen

Du kan ikke have for meget magt til dine PSU, da det kun bringer ud af, hvad der kræves, så selvom du får en 10KW PSU, men dit system kun ønsker 1W, den PSU vil kun sat ud 1W af effekt (antallet er meget ekstrem, og du kan ikke få PSU's, at høj, heller ikke systemer trække den lille, nogensinde, det var bare et eksempel)

På det budget, vil jeg sige, er det sikkert ikke er værd at opgradere endnu, du vil bruge et minimum på omkring £ 70 Jeg vil sige at gøre det værd (a 9600GT)

Bundkortet ikke spørgsmålet om, hvor meget RAM der er på gfx kortet.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hvordan bruger jeg Graphic Card som RAM? Brazen Grafikkort & Monitors 4 12 September 2009 03:16
Brug for nye grafikkort Black Magic Grafikkort & Monitors 2 2 januar 2008 13:28
Hjælp mig købe et nyt grafikkort bliz Grafikkort & Monitors 33 27 november 2007 19:15
Hvilket grafikkort til at købe? hartleyb Grafikkort & Monitors 1 7 november 2007 16:40
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.