vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Grafiikkakortin yhteensopivuus

Reply

Thread Tools
Old 5 marraskuu 2008, 15:17
Jäsen

Default Grafiikkakortin yhteensopivuus

Hei,

Mietin, jos jokin grafiikkakortin on yhteensopiva minkä tahansa emolevy? Käytän Windows XP: ssä. Minulla on ASUS A8N-VM/NBP joissa on integroitu NVIDIA GeForce 6150B GPU, ja AMD Athlon 64 3200 +. Minulla on PCI x16 slot ja ihmettelevät, jos sellaisia on PCI-kortti toimii?

Kiitos

JT80
Old 5 marraskuu 2008, 16:36
Rahoittajien ryhmän

Yea, aslong sillä on oikea liitäntä tyyppi (PCI-E jne.) ja sinulla on virtalähde, joka on riittävän tehokas, ja sillä on oikeus liittimet riippuen GFX kortin, kortin pitäisi toimia.

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 6 marraskuu 2008, 01:14
Jäsen

Quote:
Originally Posted by thingie2 View Post
Yea, aslong sillä on oikea liitäntä tyyppi (PCI-E jne.) ja sinulla on virtalähde, joka on riittävän tehokas, ja sillä on oikeus liittimet riippuen GFX kortin, kortin pitäisi toimia.
Hei,
Kiitos vastaaminen. Miten saan selville, minun läsnä virtalähteen ja miten voin päivittää (jos mahdollista)? Olen avannut oman tietokoneen mutta sanonut mitään.

Kiitos

JT80
Old 6 marraskuu 2008, 02:59
Rahoittajien ryhmän

Jos avaat tapauksessa sinun pitäisi nähdä jotain tällaista:

Näet ruudussa HAKU asia vasemmassa yläkulmassa? että on PSU. Jos tarkastellaan puolella se se on taulukossa lokking hieman tältä:

voit ottaa kuvan siitä, isäntälaitoksille se (at jonnekin kuten imageshack.us) Sitten lähettää linkin sen täältä.
Old 6 marraskuu 2008, 13:57
Jäsen

Kiitos vielä kerran.

Avasin sen ja että tämä on kaikki, mitä löytyi:

Old 6 marraskuu 2008, 15:44
Rahoittajien ryhmän

Ok, mutta se näyttää, jos haluat saada näytönohjain (jotka on syytä saada), sinun on hankittava uusi PSU samoin kuin, että yksi ei pumppu paljon mehua annetun 12V raiteiltaan.
Old 7 marraskuu 2008, 01:32
Jäsen

Quote:
Originally Posted by thingie2 View Post
Ok, mutta se näyttää, jos haluat saada näytönohjain (jotka on syytä saada), sinun on hankittava uusi PSU samoin kuin, että yksi ei pumppu paljon mehua annetun 12V raiteiltaan.
Olen pahoillani, mutta en tiedä mitään PSUs, mitä olen tarkoitus olla etsimääsi, minkälaista jännite?

Kiitos

JT80
Old 7 marraskuu 2008, 01:40
Rahoittajien ryhmän

No se on luultavasti helpompaa vain suositella PSU, yksi Haluaisin suositella teille, olisi Corsair 450W, se on erittäin hyvä PSU, ja ei ole liian kallista joko.
Old 7 marraskuu 2008, 06:53
Jäsen

Ok, mutta ei liian paljon valtaa sammua tietokoneen, olisi 450W toimii? Myös näytönohjainten johon sinulla suositellut, että myös ei ole liian kallista (kuten £ 30-35)? Ja minun emolevyn oltava sopusoinnussa 512MB tai enemmän graphic kortit?

Kiitos

JT80
Old 7 marraskuu 2008, 07:08
Rahoittajien ryhmän

Ei voi olla liikaa valtaa sinun PSU, koska se vain tekee, mitä tarvitaan, joten vaikka saat 10KW PSU, mutta järjestelmä vain haluaa 1W, että PSU vain lopettamaan 1W vallan (numerot ovat hyvin äärimmäinen, etkä voi saada PSU: n, että korkeat, eivätkä järjestelmät tehdä vain vähän, koskaan, se oli vain esimerkki)

Tuohon talousarvion Sanoisin, se on luultavasti ole syytä päivitystä vielä, haluatko viettää vähintään noin £ 70 haluaisin sanoa, että se sen arvoista (a 9600GT)

Emolevyn ei ole väliä, miten paljon muistia on annetun gfx kortin.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Miten käytän näytönohjain Kuten Ram? Brazen Graphics Cards & Näytöt 4 12 syyskuu 2009 03:16
Tarvitsetko uuden grafiikkakortin Black Magic Graphics Cards & Näytöt 2 2. Jan 2008 13:28
Auta minua ostamaan uuden Graphic Card bliz Graphics Cards & Näytöt 33 27. marraskuu 2007 19:15
Mikä grafiikkakortin ostaa? hartleyb Graphics Cards & Näytöt 1 7. marraskuu 2007 16:40
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.