![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Mietin, jos jokin grafiikkakortin on yhteensopiva minkä tahansa emolevy? Käytän Windows XP: ssä. Minulla on ASUS A8N-VM/NBP joissa on integroitu NVIDIA GeForce 6150B GPU, ja AMD Athlon 64 3200 +. Minulla on PCI x16 slot ja ihmettelevät, jos sellaisia on PCI-kortti toimii? Kiitos JT80 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yea, aslong sillä on oikea liitäntä tyyppi (PCI-E jne.) ja sinulla on virtalähde, joka on riittävän tehokas, ja sillä on oikeus liittimet riippuen GFX kortin, kortin pitäisi toimia.
| |||
| |||
| Quote:
Kiitos vastaaminen. Miten saan selville, minun läsnä virtalähteen ja miten voin päivittää (jos mahdollista)? Olen avannut oman tietokoneen mutta sanonut mitään. Kiitos JT80 |
|
| |||
| |||
| Jos avaat tapauksessa sinun pitäisi nähdä jotain tällaista: ![]() Näet ruudussa HAKU asia vasemmassa yläkulmassa? että on PSU. Jos tarkastellaan puolella se se on taulukossa lokking hieman tältä: ![]() voit ottaa kuvan siitä, isäntälaitoksille se (at jonnekin kuten imageshack.us) Sitten lähettää linkin sen täältä. |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Ok, mutta se näyttää, jos haluat saada näytönohjain (jotka on syytä saada), sinun on hankittava uusi PSU samoin kuin, että yksi ei pumppu paljon mehua annetun 12V raiteiltaan. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Kiitos JT80 |
|
| |||
| |||
| No se on luultavasti helpompaa vain suositella PSU, yksi Haluaisin suositella teille, olisi Corsair 450W, se on erittäin hyvä PSU, ja ei ole liian kallista joko. |
|
| |||
| |||
| Ok, mutta ei liian paljon valtaa sammua tietokoneen, olisi 450W toimii? Myös näytönohjainten johon sinulla suositellut, että myös ei ole liian kallista (kuten £ 30-35)? Ja minun emolevyn oltava sopusoinnussa 512MB tai enemmän graphic kortit? Kiitos JT80 |
|
| |||
| |||
| Ei voi olla liikaa valtaa sinun PSU, koska se vain tekee, mitä tarvitaan, joten vaikka saat 10KW PSU, mutta järjestelmä vain haluaa 1W, että PSU vain lopettamaan 1W vallan (numerot ovat hyvin äärimmäinen, etkä voi saada PSU: n, että korkeat, eivätkä järjestelmät tehdä vain vähän, koskaan, se oli vain esimerkki) Tuohon talousarvion Sanoisin, se on luultavasti ole syytä päivitystä vielä, haluatko viettää vähintään noin £ 70 haluaisin sanoa, että se sen arvoista (a 9600GT) Emolevyn ei ole väliä, miten paljon muistia on annetun gfx kortin. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Miten käytän näytönohjain Kuten Ram? | Brazen | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 12 syyskuu 2009 03:16 |
| Tarvitsetko uuden grafiikkakortin | Black Magic | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 2. Jan 2008 13:28 |
| Auta minua ostamaan uuden Graphic Card | bliz | Graphics Cards & Näytöt | 33 | 27. marraskuu 2007 19:15 |
| Mikä grafiikkakortin ostaa? | hartleyb | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 7. marraskuu 2007 16:40 |
| Thread Tools | |
| |