mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Grafische kaart compatibiliteit

Reply

Thread Tools
Old 5 november 2008, 15:17
Lid Fractie

Default Grafische kaart compatibiliteit

Hoi,

Ik vroeg me af of een grafische kaart is compatibel met elk moederbord? Ik gebruik Windows XP. Ik heb een ASUS A8N-VM/NBP met een geïntegreerde NVIDIA GeForce 6150B GPU, en een AMD Athlon 64 3200 +. Ik heb een PCI x16 slot en vroeg me af of een PCI grafische kaart zou werken?

Bedankt

JT80
Old 5 november 2008, 16:36
Donor Groep

Ja, aslong als er de juiste connectortype (PCI-E, enz.) en je hebt een voeding die is krachtig genoeg, en heeft het recht connectoren, afhankelijk van de gfx kaart, een kaart zou moeten werken.

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 6 november 2008, 01:14
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thingie2 View Post
Ja, aslong als er de juiste connectortype (PCI-E, enz.) en je hebt een voeding die is krachtig genoeg, en heeft het recht connectoren, afhankelijk van de gfx kaart, een kaart zou moeten werken.
Hoi,
Bedankt voor de beantwoording. Hoe vind ik mijn huidige voeding en hoe kan ik ze (indien mogelijk)? Ik opende mijn computer, maar zei niets.

Bedankt

JT80
Old 6 november 2008, 02:59
Donor Groep

Als u het geval is moet u iets als dit:

Zie je het vak op zoek ding in de linkerbovenhoek? dat is de PSU. Als je aan de kant van het het zal een tabel lokking een beetje zoals deze:

kunt u een foto van het hosten (op ergens willen imageshack.us) En vervolgens een bericht met een link naar het hier.
Old De 6 nov 2008, 13:57
Lid Fractie

Bedankt nogmaals.

Ik opende het en dit is alles wat ik gevonden:

Old 6 november 2008, 15:44
Donor Groep

Ok, goed lijkt, als je wilt om een grafische kaart (dat is de moeite waard om) moet u een nieuwe PSU alsook dat men niet pomp veel sap op de 12V rails.
Old 7 november 2008, 01:32
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thingie2 View Post
Ok, goed lijkt, als je wilt om een grafische kaart (dat is de moeite waard om) moet u een nieuwe PSU alsook dat men niet pomp veel sap op de 12V rails.
Het spijt me maar ik weet niets over PSUs, wat ben ik bedoelde te zoeken, wat voor soort spanning?

Bedankt

JT80
Old 7 november 2008, 01:40
Donor Groep

Wel is het waarschijnlijk makkelijker om slechts aanraden een PSU, die ik zou aanraden voor je, zou de Corsair 450W, het is een zeer goede PSU, en is niet te duur zijn.
Old 7 november 2008, 06:53
Lid Fractie

Ok, maar zou niet te veel macht branden op mijn computer, zou 450W werk? Wat ook grafische kaarten die men denkt u aanbevolen dat is ook niet te duur (zoals £ 30-35)? En zou mijn moederbord compatibel zijn met 512mb of meer grafische kaarten?

Bedankt

JT80
Old 7 november 2008, 07:08
Donor Groep

U kunt niet te veel macht voor uw PSU, want het brengt alleen wat nodig is, dus zelfs als je een 10KW PSU, maar uw systeem alleen wil 1W, de PSU zal alleen uit 1W van macht (de nummers zijn zeer extreem, en je kan geen PSU is dat hoog, noch systemen stellen dat er weinig, ooit, het was gewoon een voorbeeld)

Op dat budget, zou ik zeggen, het is waarschijnlijk niet de moeite waard opwaardering nog, je wilt uitgeven een minimum van ongeveer £ 70 zou ik zeggen dat het het waard (een 9600GT)

Het moederbord maakt niet uit over hoeveel RAM is er op de gfx kaart.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Hoe gebruik ik Grafische kaart als Ram? Brazen Grafische Kaarten & Monitors 4 12 september 2009 03:16
Behoefte aan nieuwe grafische kaart Black Magic Grafische Kaarten & Monitors 2 De 2 januari 2008 13:28
Help me de aankoop van een nieuwe grafische kaart bliz Grafische Kaarten & Monitors 33 27 nov 2007 19:15
Welke grafische kaart kopen? hartleyb Grafische Kaarten & Monitors 1 7 nov 2007 16:40
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.