![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, Ik vroeg me af of een grafische kaart is compatibel met elk moederbord? Ik gebruik Windows XP. Ik heb een ASUS A8N-VM/NBP met een geïntegreerde NVIDIA GeForce 6150B GPU, en een AMD Athlon 64 3200 +. Ik heb een PCI x16 slot en vroeg me af of een PCI grafische kaart zou werken? Bedankt JT80 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, aslong als er de juiste connectortype (PCI-E, enz.) en je hebt een voeding die is krachtig genoeg, en heeft het recht connectoren, afhankelijk van de gfx kaart, een kaart zou moeten werken.
| |||
| |||
| Citaat:
Bedankt voor de beantwoording. Hoe vind ik mijn huidige voeding en hoe kan ik ze (indien mogelijk)? Ik opende mijn computer, maar zei niets. Bedankt JT80 |
|
| |||
| |||
| Als u het geval is moet u iets als dit: ![]() Zie je het vak op zoek ding in de linkerbovenhoek? dat is de PSU. Als je aan de kant van het het zal een tabel lokking een beetje zoals deze: ![]() kunt u een foto van het hosten (op ergens willen imageshack.us) En vervolgens een bericht met een link naar het hier. |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Ok, goed lijkt, als je wilt om een grafische kaart (dat is de moeite waard om) moet u een nieuwe PSU alsook dat men niet pomp veel sap op de 12V rails. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Bedankt JT80 |
|
| |||
| |||
| Wel is het waarschijnlijk makkelijker om slechts aanraden een PSU, die ik zou aanraden voor je, zou de Corsair 450W, het is een zeer goede PSU, en is niet te duur zijn. |
|
| |||
| |||
| Ok, maar zou niet te veel macht branden op mijn computer, zou 450W werk? Wat ook grafische kaarten die men denkt u aanbevolen dat is ook niet te duur (zoals £ 30-35)? En zou mijn moederbord compatibel zijn met 512mb of meer grafische kaarten? Bedankt JT80 |
|
| |||
| |||
| U kunt niet te veel macht voor uw PSU, want het brengt alleen wat nodig is, dus zelfs als je een 10KW PSU, maar uw systeem alleen wil 1W, de PSU zal alleen uit 1W van macht (de nummers zijn zeer extreem, en je kan geen PSU is dat hoog, noch systemen stellen dat er weinig, ooit, het was gewoon een voorbeeld) Op dat budget, zou ik zeggen, het is waarschijnlijk niet de moeite waard opwaardering nog, je wilt uitgeven een minimum van ongeveer £ 70 zou ik zeggen dat het het waard (een 9600GT) Het moederbord maakt niet uit over hoeveel RAM is er op de gfx kaart. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hoe gebruik ik Grafische kaart als Ram? | Brazen | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 12 september 2009 03:16 |
| Behoefte aan nieuwe grafische kaart | Black Magic | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | De 2 januari 2008 13:28 |
| Help me de aankoop van een nieuwe grafische kaart | bliz | Grafische Kaarten & Monitors | 33 | 27 nov 2007 19:15 |
| Welke grafische kaart kopen? | hartleyb | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 7 nov 2007 16:40 |
| Thread Tools | |
| |