![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Åh, tak jeg vidste ikke, at.
Grunden til at jeg ønsker at opgradere er, at der er spil, der virker ikke på min computer ordentligt, og jeg ønskede at opgradere min computer, så de kunne arbejde. Er der noget jeg kan gøre for at få dem til at arbejde ud over opgradere mit grafikkort og min RAM (Jeg har 1GB nu). Tak jt80 |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
det afhænger af, hvis du har brug for en bedre gfx kort for det er der ikke noget, vi kan gøre, bortset fra få et nyt kort, det hele afhænger af, hvad virker ikke. Har du får en fejlmeddelelse, når du forsøger at spille spillet eller installere?
|
|||
|
|||
|
I to spil en fejlmeddelelse kom op at sige mit grafikkort er ikke godt nok endnu, jeg kan spille på laveste indstillinger. I et spil, går alle bitty og langsom, og grafikken er ikke stor på alle.
Tak JT80 |
|
|
|||
|
|||
|
Ikke at lyde som der er noget, du kan gøre for at forbedre dem, grafik uden at købe et nyt grafikkort derefter.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Den Athlon 64 3200 + er en enkelt kerne. Afhængig af hvilke spil du spiller, som kan hindre præstationer. Du er stadig i gang for at få et løft i de fleste ansøgninger skyldes, at spil generelt ikke er CPU begrænset, men hvis du spiller på lav opløsning eller du spiller visse dem, du kan blive en smule skuffet.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Mit system: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Så lad os sige jeg var at få Corsair 450W PSU, den GeForce 9600GT 512MB og 1GB RAM. Ville dette fremskynde spil og gøre det muligt for mig at spille på højt indstillinger? Eller skal jeg købe en dual-eller quad-core processor for? Hvis dette virker, hvor lang tid ville det sidste, før jeg ville være nødt til at opgradere igen til at spille nye spil? Ligeledes ville det være mere hensigtsmæssigt at vente ABIT og sælge min gamle computer inorder at købe et nyt med bedre specs?
Tak JT80 |
|
|
|||
|
|||
|
Hvad mener du sugguest jeg gøre?
Tak |
|
|
|||
|
|||
|
Du vil primært være at købe en ny pc, hvis du fik en ny CPU og bundkort sammen med resten.
Grafikkortet vil fremføre, RAM vil ikke - og RAM er faktisk dyrere for disse ældre systemer end at købe nye DDR2 RAM. Du vil få et løft, så jeg anbefaler et 9800GT og PSU nu, fordi de kan bære over, og derefter erstatter resten af systemet senere. Alternativt kan du sælge den, men jeg er ikke sikker på, hvor meget du får for det.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
|
|
|
|||
|
|||
|
ok, men ville min processor sinke grafikkortet og holde det fra at fremskynde min gameplay? Også ville ajourføre ram også fremskynde det op?
Tak JT80 |
|
|
|||
|
|||
|
Måske, men tanken er, hvis det ikke så sparer du bekostning af resten, og hvis den gør, kan du bare bruge de ting, du har købt, og pop i et bundkort, RAM og en CPU, og du er god .
Du kører en anstændig enkelt kerne processor, selv om det og RAM vil være skadelig for dig på lavt res, jeg synes det er absolut værd at opgradere. Generelt får du ikke så meget ud af de kort, som du ville gøre med en moderne processor og DDR2 RAM, men jeg ville give det et skud. Jeg vil være tilbageholdende med at opgradere RAM som originaludstyr DDR er temmelig sjældne og temmelig dyre i dag. Hvis du ikke får tilstrækkelig ydeevne med 1GB og et nyt kort, så er det ikke sandsynligt, flere vil hjælpe så meget og udbetale næse for en anden 1GB eller matchede 2GB ville være mindre omkostningseffektivt end at lægge, at mod nye, moderne komponenter. Hvis penge er et mindre problem end tid, ville jeg så hele molevitten og bruge din gamle HDD, opticals, og sag. Naturligvis enten på den måde kan du overføre grafikkortet og PSU, men hvis du har fået budgettet til blot hovedreparation det hele og ikke ønsker at tilslutte den PSU og grafikkort og test i stedet for at vide det vil arbejde på den første går det ville være den optimale løsning. I så fald bør det kører du meget lidt. I'm going at redigere / lave et nyt indlæg af den del valg i en lille smule, bære over med mig.
|