vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Grafiikkakortin yhteensopivuus

Reply

Thread Tools
Old 7 marraskuu 2008, 09:03
Jäsen

Default Grafiikkakortin yhteensopivuus

Voi, kiitos En tiennyt sitä.
Syy siihen, miksi haluan päivittää on se, että on pelejä, jotka eivät toimi minun tietokone oikein ja halusin päivittää minun tietokone jotta he voisivat työskennellä. Onko jotain, mitä voin tehdä, jotta ne toimivat lisäksi päivittää minun grafiikkakortin ja minun ram (olen 1GB nyt).

Kiitos

jt80
Old 7 marraskuu 2008, 09:32
Rahoittajien ryhmän

se riippuu, jos tarvitset paremman gfx kortin se ei ole mitään, mikä voidaan tehdä, ellei saada uutta korttia, sillä kaikki riippuu siitä, mitä ei toimi. Haluatko saada virheilmoituksen, kun yrität pelata peliä tai asentaa?

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 8 marraskuu 2008, 11:12
Jäsen

Kahdessa pelit virheilmoituksen tuli sanonta minun grafiikkakortin ei ole tarpeeksi hyvä vielä voin pelata alin asetukset. Yhdessä pelissä se menee kaikki sirpaleinen ja hidas ja grafiikka ei ole paljon ollenkaan.

Kiitos

JT80
Old 8 marraskuu 2008, 17:06
Rahoittajien ryhmän

Ei kuulosta kuten ei mitään, että voit tehdä parantaakseen näiden grafiikkaa ilman ostaa uusi näytönohjain sitten.
Old 8 marraskuu 2008, 18:14
Rahoittajien ryhmän

Athlon 64 3200 + on yksi ydin. Riippuen siitä, mitä pelejä pelaat, jotka voivat haitata suorituskykyä. Olet vielä saada vauhtia useimmissa sovelluksissa johtuu siitä, että pelejä ei yleensä ole CPU rajoitetusti, mutta jos pelaat matala resoluutio tai pelaat tiettyjä niistä, saatat olla hieman pettynyt.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 9 marraskuu 2008, 07:17
Jäsen

Joten avulla sanoa i oli saada kaapparilaiva 450W PSU, että GeForce 9600GT 512 Mt ja 1GB Ram. Onko tämä nopeuttaa pelin ja voin pelata korkea-asetuksiin? Vai pitääkö minun ostaa kaksi tai Quad Core-prosessori liian? Jos tämä toimii, kuinka kauan tällainen kestää, ennen kuin minun olisi päivittää jälleen pelata uusia pelejä? Myös se olisi enemmän syytä odottaa ABIT ja myydä vanha tietokone inorder ostaa uusi paremmat tiedot?

Kiitos

JT80
Old 9 marraskuu 2008, 07:27
Jäsen

Mitä sugguest i do?

Kiitos
Old 9 marraskuu 2008, 15:30
Rahoittajien ryhmän

Sinun olisi pääosin ostaa uuden tietokoneen, jos sinulla on uusi CPU ja emolevyn yhdessä loput.

Grafiikkakorttiin tulee siirtää, RAM ei - ja RAM-muistia on itse kalliimpaa nämä vanhat koneet kuin ostamaan uusia DDR2 muistia.

Saat vauhtia, joten suosittelen 9800GT ja PSU nyt, koska niitä voi siirtää, ja sitten korvaa Lopun järjestelmän myöhemmin. Vaihtoehtoisesti voit myydä sen, mutta en ole varma, kuinka paljon saat siitä.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
Old 10 marraskuu 2008, 01:30
Jäsen

ok, mutta minun prosessori hidastaa näytönohjain ja pitää sitä nopeuttamisesta minun gameplay? Lisäksi olisi päivittäminen ram myös nopeuttaa sitä?

Kiitos

JT80
Old 10 marraskuu 2008, 03:07
Rahoittajien ryhmän

Ehkä, mutta ajatuksena on, jos se ei säästät itsesi kustannuksella muualla, ja jos se ei voit käyttää kamaa olet ostanut, ja pop on emolevy, RAM-muistia, ja CPU, ja olet hyvä .

You're running kohtuullinen ainoa Core-prosessori, vaikka se ja RAM-muistia on vahingoittaa sinua alhainen res, mielestäni se on ehdottomasti syytä päivitykseen. Yleensä et saa niin paljon pois kortin kuten kanssa moderni prosessori ja DDR2 muistia, mutta haluan antaa sille ammuttu.

Olisin epäröivä päivittää RAM alkuperäisen DDR on melko harvinainen ja melko kallista nykyään. Jos et saa riittävästi suorituskykyä 1GB ja uuden kortin sitten se ei ole todennäköisesti enää auttaa, että paljon ja maksaa pois nenästä toisen 1GB tai nettoutetusta 2GB eivät olisi yhtä kustannustehokas kuin laskemisesta että kohti uusia, nykyaikaisia osia.

Jos rahaa on vähemmän ongelmia kuin kerran, I'd velvoittaa koko roska ja käyttää vanhoja HDD, opticals ja asiassa. Ilmeisesti joko tavoin voit siirtää grafiikkakorttiin ja PSU, mutta jos sinulla on talousarviosta vain uudistamaan koko asian, mutta eivät halua kytkeä sen PSU ja näytönohjain ja testata sen sijaan tietää it'll työtä ensimmäisen mennä, että olisi paras ratkaisu. Tässä tapauksessa se olisi ajaa te erittäin vähän. Aion muokata / tehdä uusi virka osa valintojensa vähän, kärsivällisiä.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Miten käytän näytönohjain Kuten Ram? Brazen Graphics Cards & Näytöt 4 12 syyskuu 2009 03:16
Tarvitsetko uuden grafiikkakortin Black Magic Graphics Cards & Näytöt 2 2. Jan 2008 13:28
Auta minua ostamaan uuden Graphic Card bliz Graphics Cards & Näytöt 33 27. marraskuu 2007 19:15
Mikä grafiikkakortin ostaa? hartleyb Graphics Cards & Näytöt 1 7. marraskuu 2007 16:40
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.